Gå til innhold

Skal til legen i morgen

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har funne ut at stoffskiftet mitt ikke er som deg skal (er nesten bra) så skal jeg til legen i morgen: Har undersøkt litt å funne ut at nivået mitt er så pass dårlig at dette er årsaken til at jeg har mistet(mest sannsylig). Problemet er berre at veldig få leger i norge, inkludert min, vet om hva den bør ligge når man prøver å bli gravid eller er gravid. Så jeg har bestillt time på volvat å håper inderlig at legen der vil hjelpe meg. Dersom hun ikke gjør det er det stor sannsynlighet for at jeg mister igjen dersom jeg blir gravid, eller at barnet mitt får en stor hjerneskade.

Ønsk meg lykke til, skal ikke før klokken 7 på kvelden

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10282584-skal-til-legen-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik som mine prøver har vert nå skal hvis ikke være bra hvis man prøver å bli gravid eller er gravid, men begge er rett utenfor normalen, men bør gjøres noe med da jeg prøver å bli gravid og har mistet 2 ganger. Blir så fortvilet av dette. Jeg skal komme med oppdatering i morgen

Annonse

Hei! Jeg har selv problemer med stoffskifte (lavt); dvs. jeg har operert bort skjoldbruskkjertelen. Jeg har slitt med stoffskiftet siden jeg var 11 år og var engstelig for hvordan dette ville påvirke et evt svangerskap. Så lenge stoffskiftet blir regulert til innenfor "normalen" så skal ikke dette ha noe å si for verken svangerskapet eller muligheten til å bli gravid.

Jeg tar jevnlig blodprøver for å sjekke nivåene. Hvis du har problemer med stoffskifte anbefaler jeg deg å bli henvist til en kyndig endokrinolog. I Østlandsområdet kan jeg anbefale Dr.Ingrid Norheim ved Aker Universitetssykehus. Hun er endokrinolog og veldig dyktig på sitt felt. Når man har problemer med stoffskiftet får man noe ekstra oppfølging ved graviditet; dvs si at man må ta oftere prøver for å holde kontroll på nivåene.

Ønsker deg all mulig lykke videre og håper det ordner seg med både stoffskifte og graviditet!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...