Gå til innhold

Hvor "gamle" er dere?

Willy Wonka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 42 år.var gravid i 7.uke pr.5.jan.2008 fikk en SA.

men vi prøver igjen.

har to jenter fra før på 8 og 10 år:O))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fylte nettopp 36 og venter nr 3.

Har j 8 og gutt 6 fra før.

Skrevet

Hei:)

Jeg er 42 og venter nr 6 i august. Søsken er 16, 14, 12, 10 og 4 år!!

Skrevet

Jeg er 36 år og har termin 29.april-08.. Har ei jente på 13 fra før :)

Skrevet

er 39 og skal føde mitt 3.barn (attpåklatten) i august :)

Skrevet

Hei.

Er 43 år og har forhåpentligvis nettopp startet på nr 4. Har tre fra før, på 20 1/2, snart 19 og nettopp fyllt 17år. Så dette er attpåklatt de luxe. Samme mann hele tiden. Jeg klarer akkurat å få dette barnet før jeg blir 44år... håper jeg, om alt går bra.

Så ikke bare ungmøer her, nei :-)

Lykke til ale dere andre.

Skrevet

Er 39 år og venter mitt andre barn. Har ei jente på snart 15...

Skrevet

Jeg er også 38 år,har en datter på 19...Hadde en MA i september,men prøver igjen..

Er foresten ny her på forumet..Gøy å se så mange på min alder:)Modene damer,hihi,fine ord....

Skrevet

Skrev feil..Hadde en MA i desember..Så jeg føler meg fortsatt litt gravid:)..Håper ihvertfall at jeg blir det igjen,om ikke så veldig lenge..

Skrevet

Eg er 35 år, (36 i mai). Gravid for fyrste gang og har termin i starten av august. Er akkurat 12 veker på veg og er i god form. Gjekk overraskande fort å bli gravid. Gledar meg veldig!

Skrevet

Hei

Jeg er 39, og venter nr. 4. Har ei jente på 16, en gutt på 14, og en gutt på 10 med min tidligere mann.

Venter nå septemberbaby med min nye samboer. Vi gleder oss veldig.

Skrevet

Jeg blir snart 36 og venter nr 3, bor i Oslo. Deilig å lese om andre modne mammaer. Barna mine fra før er 11 og 8, pluss at jeg har en bonussønn på 14.

Skrevet

Jeg blir 40 i april, er førstegangsfødende (14 uker i dag). Samboer har heller ikke barn fra før, så vi føler oss urgamle begge to! Hadde ikke trodd vi kunne få barn ut fra tidligere forhold begge to, men det var nok full klaff mellom oss :-)

Skrevet

Jeg er 36 år og det samme er min mann. Vi har to fra før - på snart 8 og 5. Gleder oss til å få høstbarn. Har to vårbarn fra før...

Skrevet

Jeg er 39 år og førstegangsfødende. Det blir første for min samboer også som er 46 år.

Skrevet

Hei!

Jeg er også 41 og gravid for første gang.

Hvor langt har du kommet nå?

Skrevet

Hei :-)

Er 37 og venter mitt 2. barn. Storebror er 10 år.

Skrevet

37 år, blir 38 før termin :-) Storebror blir ganske nøyaktig 7 år eldre!

Skrevet

jer er 36, venter nr 4 i mars. Har en på 11 år en på 8 år og en på 16 mnd fra før alle er gutter. Nr 4 blir visst gutt også. Er lei av å gå gravid, gleder meg til å få barnet. Gleder meg til at magen blir borte

Skrevet

Tror jeg er blandt de aller eldste her, venter nr.3 i september, og da har jeg blitt 45 år!

Skrevet

Jeg er 36, men blir 37 i februar, faktisk på samme dag som jeg har termin med mitt andre barn. På denne siden kan man føle seg som en ordinær gravid med en del nyttig liverfaring og ikke som nærmest en medisinsk sensasjon :-)

Skrevet

Jeg har akkurat blitt 37 år og venter baby nr.2 i juli.

Har ikke vært inne på dette forumet før, men har dere også treff?

Skrevet

Jeg er 36 år og venter nr 2. Bor i Tromsø.

• 2 uker senere...
Skrevet

hei..

jer er 39 år.... venter nr 6 nå..

har tre voksene gutter på 22 år 21 år og 18 år!! ( med han jeg var gift med)

ny mann. ei jente på snart 4 år og en gutt på snart 2 år!!

godt og se det er flere på min alder!!

ha en fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...