Gå til innhold

Føler meg redd, forvirret og rådløs!

Anbefalte innlegg

Da vi fikk tulla vår i mai 2004 hadde jeg lest alt som var å lese om fødsel. Hadde galant hoppet over alt som sto skrevet om KS for det angikk jo ikke meg.

Grunnet fallende fosterlyd etter 21 timer med rier ble det hastesnitt. Ingen kan fortelle meg hvorfor kroppen min ikke klarte å åpne seg mer enn 7 cm, men de regner med at det skal gå bra å føde normalt denne gangen.

Har termin 19 oktober, og babyen ligger fortsatt på tvers med tendenser til å ville legge seg med setet nedover i steden for hodet.

Vil jo helst føde normalt da jeg ikke hadde noen særlig festlig opplevelse forrige gang, men er bekymret for at det blir hastesnitt denne gangen også.

Noen med erfaringer?

Noen som har hatt helt normal fødsel etter hastesnitt?

Kjenner bekymringene tar på kreftene.

Uff dette ble langt, men jeg håper på svar!

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg opplevd det som du har opplevd, men jeg persnolig ville nok heller ha hatt et planlagt KS fremfor å ta sjansen på at neste fødsel endte opp i et akutt KS mtp at du har en historie med at du åpner deg tregt og stopper opp.

Skjønner at du har lyst å føde vaginalt fordi du ikke har opplevd det før, men det er nødvendigvis ikke noe å trakte etter (hvis du får en grusom fødel som jeg fikk)

Ønsker deg lykke til med valget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...