Gå til innhold

Dypvogn eller duo fra Simo?

¤¯`°•.¸Mayamor¸.•°´¯¤

Anbefalte innlegg

Er så usikker på hva jeg skal velge... Har termin i november og ønsker stor bag. Har en sportsvogn fra emmaljunga som er 10 år gammel, som bare min datter har brukt. Ny Duo fra 2006 skal nå selges for kr 4000,-, mens en ny dypvogn koster ca 5000,-.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10282181-dypvogn-eller-duo-fra-simo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er begge deler Simo-vogner?

Jeg tror at duo-bagen er like lang som dypvognen (min tante har akkurat kjøpt duovogn og den var iallefall like lang som dypvognen til ene venninnen min, 84 cm begge to).

Så da hadde jeg kjøpt den billigste... den er billigere, du kan sikkert få mer for en duovogn om du skal selge den seinere, og du får MYE mer vogn for pengene.

jeg ville også kjøpt den billigste, for bagen på duovogna er like sto mener jeg. Den er i allefall super som bagvogn, men jeg er helt enig i at den er for tung som sportsvogn. Derfor skal jeg selge mi duovogn nå, men den var som sagt suveren som bagvogn.

Men når duo og dypvognen har samme mål og duovognen er billigere?? Klart man velger den billigste da!!! Og det er slett ikke alle som blir lei av vognen sin, og noen liker faktisk simoduovognen som sportsvogn også!

Er jo ikke noe i veien for å prøve den som sportsvogn, og heller selge den å kjøpe ny sportsvogn om man ikke liker den. Og jeg er enig at en sikkert får mer igjen når man selger duovogn enn dypvogn.

Annonse

dagens simo duo har like stor bag som simo bagvogn. Tror det er derfor bagvognen fases ut. Hadde simo duo i 2000, den var ikke like stor bag i som min i dag som er en 2007 modell. Dagens duo er mer bagvogn enn for 6-7 år siden. Og med den prisen du har fått hadde jeg ikke vært i tvil... Men det er meg da... Lykke til med valget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...