Gå til innhold

noen som kan svare på noe ang pergo???


vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

jeg skal til legen 10.sept for å ta blodprøve for å sjekke om jeg har hatt el... eller noe.. grunnen er at jeg og min tilkommende mann er nå i vår 12pp...

jeg har ei jente fra før som satt etter 3 mnd uten planlegging, men nå tar det veldig lang tid...

 

lurer på om det er flere som får det og kanskje kan fortelle meg litt om hva som skjer, hva man skal og hvordan det er??? hva slags form pergo er etc :P

 

holder til på bli gravid siden men der var det ikke mange svar å få.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :-) Jeg er gravid med mitt første pergobarn. Meg og samboeren min hadde prøvd i 1 1/2 år uten hell. Legen fant til slutt ut at jeg ikke hadde eggløsning. Fikk derfor dobbeldose pergotime som jeg skulle ta fra 5 til 10 mensdag. Han sa vi skulle ha samleie i fra 14-16 mens dag. Dette holdt vi ikke og hadde mens annen hver dag fra 12 mens dag. Jeg har termin 2 mai og skal til legen 12 sept. Har en rar følelse om at det er to spirer i magen min, da det er stor sjanse for flerlingfødsel p.g.a overstimulering i eggstokkene av pergotime :-) Lykke lykke til med prøvingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei habbi :) takk for svar... :) skjedde det på første kur??? :)

er så spent jg, gleder meg enormt mye til mandag :) hehe...

 

masse lykke til med dine kanskje to små spirer.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjedde med første kur. Det kan godt hende at hun setter deg på en enkel kur. Da er det 1 tab daglig i fem dager. Men du kan jo spør om du kan få dobbel kur, altså 2 tab daglig. Skader ikke å spørre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe legen min kjenner meg utrolig godt og vet vi sliter med dette så om jeg spør tror og håper jeg hun setter meg på dobbel kur... er sååå spent for regnet meg frem til at jeg kan dra til legen idag :)

 

tuuusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...