Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe pene mammaklær? Pentøy altså... Kjole, pene topper.. Dette er jo ikke mulig å finne på Hennes og Mauritz..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Har du sett hos baby shop. De har fra mama Lisius og Boop.
gladbaby Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Hvor bor du, da? Det finnes jo mammatøybutikker i mange byer. jeg vet om Moss, Oslo, Bergen, Gjøvik, Trondheim og Stavanger i hvert fall.
Datter ønskes Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Om du bor i Oslo, har Den Kule Mage en god del pent tøy. Har selv vært på avdelingen på Glasmagasinet og der var det mye fint og utrolig bra service
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #5 Skrevet 23. september 2007 de har jo noen kjoler og sånn på HM.. det kommer jo inn nye varer hver dag, så noe må det jo være! ellers : den kule mage har jo litt pen-tøy (dyrere).. ellers har jeg brukt kjoler m snitt som gjør at de kan brukes både nå og senere..
jeed Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Hei! Jeg har syr selskapskjoler til gravide. Hvis du sender PM kan jeg sende bilde.
Hatai Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Jeg vil gjerne se bilder av kjoler! Skal være forlover i bryllup og trenger sårt en pen kjole!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Vært inne på gravidshop.com å sett? har funnet mye fint der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå