Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Dette er navn på besteforeldre og oldeforeldre som vi kan tenke oss å bruke, men blir ikke helt enige. kan dere være så snill å rangere og kommentere på disse?! Jeg er ikke hårsår altså! Edvard Gustav Haakon Johan Arne Jens
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Haakon og Jens er kjempefine navn!
kidos! Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Haakon - flott, staut Jens - koselig, norsk, skikkelig Edvard - kankje litt oslo vest, fint, Gustav - også oslo vest, men litt klysete. Tenker litt Erik Granat av en eller annen grunn ( han exen til madeleine). Litt svensk, slesk. Johan - fint på min dialekt,men ikke på alle dialekter. Er du helt johan eller? Kankje litt 50 talls å si, vet ikke om det brukes lengere. Arne - litt gammelmodig, på den ikke bra måten hvis du skjønner. Slipper antagelig å ha flere i klassen som heter det samme. Ikke stygt heller da.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg synes Haakon er absolutt finest! Gustav og Edvard er ok Johan, Arne og Jens er også greie nok, men jeg synes de er veldig kjedelige og mangler litt personlighet
prebs Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Mange flotte navn.Rangerer: 1.Haakon- flott, min favoritt 2.Johan- også flott 3.Edvard-koselig 4.Gustav- sjarmerende 5. Arne-fint 6.Jens- ikke såå glad i Særlig de tre første liker jeg godt!
vinter1988 Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Edvard haakon jens gustav liker ikke johan og arne
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 1. Haakon - det er noe klassisk og flott over dette navnet, går vel heller ikke av mote så lett 2. Jens - synes det er litt tøft, altså! 3. Edvard - up and coming, oslo vest 4. Gustav - up and coming, oslo vest 5. Johan - klassisk, men ikke helt min smak bare 6. Arne - får litt assosiasjoner til mine foreldres generasjon, ikke noe galt i det, forsåvidt, men
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Edvard - Nydelig og tidløst. Men kan bli litt kjedelig... Gustav - Oslos beste vestkant? Haakon - Min favoritt. NYDELIG :-) Johan - Bestefar-aktig... Arne - Ville ikke kalt en gutt som vokser opp i 2007 det.. Stakkars Jens - Gammelt og norskt, men kjedelig.
Milletrille Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Morfaren min het Jens, så liker det veldig godt. Vurderer kalle opp hvis vi får en gutt. Rangerer: 1. Jens 2. Gustav 3. Håkon 4. Edvard Johan og Arne liker jeg ikke noe særlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå