Sognemor Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 I går var eg på ny ultralydkontroll,alltid kjekt!No låg tvilling 1 med føtene ned og tvilling 2 med hovudet ned,får tru tvilling 1 snur seg etterkvart!!Den eine guten var 1757 gram og den andre 1936, så dei er no ganske like!!No gler eg meg over at vekene går,gler meg slik til å få holde desse to i armane mine!Kjøpte to lyseblå hentesett i går,greitt å ha dei klar!!Andre her som er i veke 32??Lykke til alle andre her inne!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hei. jeg er i uke 34+5 og mine tvillinger ble målt til å være ca 2,5kg. Tv1 er en gutt som ligger i seteleie og tv2 er en jente med hode ned. Fikk beskjed om at tv1 antakelig ikke kom til å snu seg pga det er så trangt i magen. Har du tenkt å gjennomføre setefødsel hvis det kommer til det? Jeg skal prøve even om jeg gruer meg veldig til det. Skal føde i St. Olavs Hospital.
Sognemor Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Hei Anonym..! Jeg skal føde på Førde sentralsykehus,virker på de der at viss tv 1 blir liggende i sete blir det keisersnitt...vet ikke om jeg har lyst til setefødsel,men jeg har ikke lyst til keisersnitt heller...krysser fingrene for at tv 1 snur seg i løpet av tiden...Lykke til videre da!Du nærmer deg fødsel nå..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå