Medium fikk guttebass Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Det er nok veldig forskjellig. Gutten min er 17 mnd og klarer det ikke enda. Har prøvd et par ganger, men det blir bare søl, hehe. )
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Lukas klarer det vist det ikke er mye i glasset og han ik blir for ivrig...han er 20 mnd no og har gjort det i 3-4 mnd....
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Olivia drikker selv, hun er 14mnd, det gjorde eldste jenta også når hun var rundt 1år. Men kan ikke være for mye i glasset, da blir hun litt ivrig. Om jeg ser hvordan det er i barnehagen der jeg jobber så er barna mellom 1,5år - 2,5år før de mestrer det. Sikkert litt avhengig av interesse fra dems side og om de får lov til å prøve å feile litt.
Duddlidu Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Sniker meg inn fra småtroll 0-1, for lillegullet mitt er ikke 1 før 21.september Han har drukket av vanlig glass MED hjelp fra han var ganske så liten, 6-7 mnd tenker jeg. Nå når han er 11 mnd drikker han fra koppen selv dersom det er bare bittelitt oppi, blir det for mye så blir det fort veldig vått. Men han har god trening, mangler bare litt av motorikken Så det ble vel kanskje ikke et konkret svar på spm. ditt men, er bare litt stolt av lillegull.. hmm... jessda, ble litt rørete dette
palia Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 ungen min begynte å drikke alene av glass rundt året tror jeg. nå er hun 17 mnd og drikker stort sett bare av glass.
snull Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Har drukket fra kun glass/kopp siden hun var 14 mnd
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Jenta vår er 17 mnd og drikker av vanlig glass. Dette begynte hun med for 2-3 mnd siden. Men har ikke så mye i glasset om gangen da:o)
Lizzie Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Lottemor drakk av vanlig glass når ho va rundt 10-11 mnda, og drikk no kjempebra av vanlig glass, sjøl om glasset e omtrent fullt.... (e no 19 mnda) :-) Men e sikkert veeeldig forskjellig fra onge t onge, som m alt anna
¤MegOgMini¤ Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 sønnen min er 13måneder, han begynte med hjelp like før han blei 1år. Nå sniker han seg bort til bordet og tar glasset mitt- drikker uten problem, og setter glasset pent på bordet igjen. Er selvfølgelig under halvfullt glass det er snakk om!
Piraka Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Jenta vår er 7 mnd og kan bare drikke av vanlig glass. Hun skjønner ikke det med å suge på annet enn puppen eller sine egne fingre, nemlig. Så tutkopper eller tåteflasker er helt bortkastet. Så kanskje det er noe i det som helsesøster har sagt hele tida "prøv med vanlig drikkeglass først" - iallefall for unger som er fullammet.
Tita&Tage Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Jenta mi begynte å drikke av vanlig glass da hun var ett år, men da bare av glass med lite på. Nå;14 måneder, drikker hun fint av fullt glass og søler ikke. MEN: Hun er eneste ungen på småbarnsavdelingen (1-1,5 år) i barnehagen som gjør det. Alle de andre drikker av tutkopp eller tåteflaske. Så jeg vil tro de fleste begynner etter 1,5 år.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Vår begynte å drikke av vanlig glass før tutekopp, så begynte da han 4 mnd kanskje. Må ha hjelp selvfølgelig til å holde glasset.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Vår gutt begynte å øve på det da han var 16 mnd. Da han var 17 mnd begynte han å få det til, og nå drikker han bare av vanlig glass til måltidene. Men har stor aventflaske med seg i bhg.
DenherJenta Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 nordjenta har bestandig gjort det. kunne holde det selv fra hun var 1år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå