Gå til innhold

Kondenstørketrommel

Anbefalte innlegg

Blir det kjempefuktig i rommet etter å ha brukt trommelen? Her er gulv og vegger fuktige, døra har utvidet seg, og vaskepulveret her klumpet seg. Vi må ha opp alle dører slik at det er åpent helt ut, hvis ikke blir det helt grusomt. Det er ingen annen utlufting på dette rommet.

Skal det virkelig være sånn? Kan da umulig være bra at det er fuktig så ofte? Vi skal bygge nytt hus nå, har lite lyst til å ta den med dit for å spre fukt... Dessuten sliter den noe grusomt på klærne... :(

Erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10281162-kondenst%C3%B8rketrommel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der høres ut som en vanlig tørketrommel som er beregnet for å ha egen utlutfning, ikke kondenstørketrommel.

Sikker på at det ikke er noe galt med den.

Vår tørketrommel gjør det varmt i rommet, men ikke fuktig eller noen ting, de skal de ikke gjøre.

Vi har kondenstørker. Funker helt fint hos oss! Ikke vått noe sted og vaskepulver står nesten rett ved siden av. Aldri merket så mye som en klump der! Har den på badet, og det blir myyyyye mer fuktighet i lufta av å ta en dusj... Badet er i kjelleren uten annen lufting enn en veldig dårlig vifte og døra.

Prøv å ta en skikkelig rens for å få ut alt loet. Den ganle tørkeren vår ble bedre av det. (Helt til den gikk i stykker, da...)

Annonse

Må bare spørre;-) Har du tømt skuffen hvor vannet samles opp? Antar at det vil bli vått om man ikke gjør det... Hvis du har husket på det, er det nok noe galt med den... Blir det fuktig i hele rommet er jo poenget med en kondenstrommel borte...

Høres ut som om den ikke virker helt som den skal...er jo hele poenget m kondenstørketrommel at ALT vannet skal i skuffen...vanlige tørketromler sender jo fukten ut ventilen..Snakk m de i butikken du, for sånn skal d jo ikke være...

er helt tørt på badet når jeg tørker klær, men d blir veldig varmt hvis jeg ikke har døren åpen...

Annonse

Ikke antydningsvis vått/fuktig i rommet når vi bruker tørketrommel... Må jo være noe galt hvis det blir det..??

Jeg sjekket en gang for moro skyld med et speil foran der luften kommer ut, det ble ikke dugg på det ... Vi har forresten en av de billigste tromlene på markedet ... Zanussi tror jeg.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...