Gå til innhold

Har dere begynt å tenke på navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg tenker hardt, men sliter ... synes det er noe feil med alle navn (for poppis, for klysete, for kjedelig, for vanskelig på engelsk osv osv). Men suger til meg alle navn jeg ser i tilfelle jeg plutselig faller for et ... Har også helt forskjellig navnesmak som mannen for å gjøre det ekstra komplisert. Kan bli morsomt dette :-)

vi hadde i utgangspunktet et jentenavn klart, men når vi fikk vite at det mest sannsynlig er jente, så måtte vi gå igjennom navneboken en gang til for sikkerhets skyld. Så nå har vi en liste på 7 navn, men oppi mitt hode er det bare 2 navn som er aktuell :P

Hei!

Her var det mange fine navn. Prøver å finne flere alternativer, slik at jeg har flere å velge mellom. Tror ikke jeg klarer å bestemme meg før jeg ser barnet. Skal på ul mandag, da er jeg 20 uker på vei så da tror jeg det må bli lettere for legen å se kjønn. Håper at han er sikker i sin sak, da blir det lettere å finne navn og så blir det gøy å begynne å kjøpe klær. Gleder meg masse. Lykke til videre alle sammen! Nå er det ikke lenge igjen før vi er halveis her i februarklubben(-:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...