Mayra Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hva synes dere om å kalle bror og søster for "samme" navn, bare i gutte- og jenteversjonen? For likt eller er det litt koselig? F.eks.: Henrik og Henrikke Martin og Martine Andrè og Andrea Emil og Emilie osv...
prebs Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg synes alle navnene er kjemprfine, men jeg synes det blir for likt på et søskenpar...
Vannmann35 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Tja... Tror ikke jeg ville gjort det selv, er jo så mange fine navn der ute. Men reagerer ikke noe spesielt på det dersom noen jeg kjenner gjør det - ville vel bare tenke de var ekstremt glad i det ene navnet...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Ikke koselig i det hele tatt. Synes det blir bare meget rart.
lillema72 Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Liten eller dårlig fantasi!! Kjenner også et søskenpar som heter Isa og Isabella!! (begge er jenter!!)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 For likt. Vet om tvillinger som heter Oda og Ada. Det er nydelige navn hver for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå