Gå til innhold

Redd nå...


Basse75

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Kommer nettopp fra UL nå. Er 6+1 så skulle jo bare få se at det lille hjertet slo. Hjertet slo det, men gynekologen fant en blodansamling utenfor plommesekken som han ikke likte. Har også blødd en dag for 4-5 dager siden. I tillegg var lilleklumpen litt mindre enn den burde (VET jo at jeg er 6+1 fordi tok eggløsn.tester...) Den var bare drøye 2,5 mm og skulle vært ca 6.

Merker jeg er skikkelig redd nå. Skal til ny kontroll om 2 uker. Hvordan skal jeg få tida til å gå??? Han vill sykemelde meg 100% men vi ble til slutt enige om 50%. Og ingen fysisk aktivitet.

Det jeg lurer på er: har noen av dere noen erfaringer ang slike blodansamlinger så tidlig i sv.skapet?? Noen som evt kan berolige meg??

: (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ett godt råd vil jeg si er og være 100 % sykemeldt og ta det helt med ro så forsvinner det mest sannsynlig, men om du jobber kan det hende at kroppen ikke klarer og ordne opp.

Jeg holdt på og miste min pga det. Jeg var sykemeldt og det gikk bra..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ER sykmeldt pga "blodsekk". 100% frem til nå (4 uker), og aktivt fremover (1 mnd)

 

Det at spira var mindre enn forventet behøver ikke si noe. Er på UL hver uke selv, og for snar 2 uker siden fikk jeg beskjed om at jeg var 6 uker på vei, mens jeg for ca 1 uke siden fikk beskjed om at jeg var 8+3. Er 9+1 i dag og skal tilbake på UL til torsdagen:)

 

Har hatt blødninger i 4 uker nå.

 

Lykke til!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter!!!

Skal selvfølgelig ta det kjeeemperolig framover nå. Tror bare ikke det å sitte på kontoret noen timer er mer stress enn å være hjemme. Er ikke mye stress på jobb nå. Og så dropper jeg selvfølgelig all reiseaktivitet. Skal IKKE gjøre noe jeg evt kan angre på i ettertid om det skulle vise seg å gå galt...

Skjønner bare ikke hvordan jeg skal få disse 2 ukene til å gå... Håper bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ at det ikke er noe feil med lilleklumpen min!!!

 

Kjempefint om flere har erfaringer dere vil dele med meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...