Gå til innhold

ingen symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt bekymret jeg egentlig. er 6+3 i dag, men har egentlig ingen symptomer. ingen kvalme, ingen ømme bryster. Var veldig trøtt tidligere for ei uke siden, men det har gitt seg. eneste nå er kanskej at jeg blir litt fortere sliten enn vanlig. kan det være noe galt? skal på tidlig ultralyd neste onsdag, men er jo en stund til ennå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok ikke det er noe galt- har vært innom den tanken selv innimellom, men plutslig kom kvalmen tilbake for fullt ( har vært litt småkvalm enkelte dager tidligere, men nå er det skikkelig ille-spes om morgenen), og det er først nå jeg har fått ømme bryst, og jeg er 7+6 nå.

Ingen av mine svangerskap har vært like (mitt 3. nå), så tror det er veldig individuelt og veldig forskjellig fra gang til gang.

Bare å være glad til egentli så lenge man slipper kvalmen:)

Tror du bare kan slappe av frem til ul- går nok helt fint skal du se:)

Skrevet

tror nok ikke det er noe galt med deg jeg:) søsteren min var 4mnd når hu fant ut hu var gravid, hadde ikke hatt noe som helst symptomer tidligere. så er ikke farlig det :)

puppene mine driver å skaper seg for tiden, skulle legge meg i går, av med bh'n å trodde puppene slo rett ned i gulvet! (kjentes sånn ut da)

ikke kvalm i dag da, så det er kjekt :) går opp og ned hver dag det der:)

Skrevet

takk for svar jenter, kjenner meg litt roligere nå.Er bare jeg som blir litt paranoid.hehe. har jo ventet på dette i 5,5 år. lykke til begge to:-)

Skrevet

Hei og gratulerer med graviditeten. Jeg hadde heller ikke mange symptomer og var redd for at noe var galt. Jeg målte hcg når jeg var 6+3 som viste en verdi på 12800 et eller annet, og det skal visst være veldig bra. Nå har jeg ikke målt det etterpå for å se om det har steget, men symptomene har blitt litt sterkere, så alt er nok bra. Har fortsatt ikke ømme bryster, er 7+4 i dag, men er trøtt, mister mye hår og småkvalm i perioder. Tror det er mange som ikke har så mange symptomer og plager, og vi får bare være glad for det og nyte svangerskapet. Lykke til på ul neste onsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...