Gå til innhold

skulle gjerne hatt litt hjelp ang spray jeg...noen som kan svare??

Anbefalte innlegg

Her er saken: Jeg skal nå straks i gang med den sprayen..fire ganger pr dag..Men det er sånn at jeg jobber tredelt turnus, altså både dag, kveld og natt... Hva gjør jeg med spraen når jeg jobber natt da? Er det greit å forskyve tidene for sprayen etter hvordan jeg jobber? Kan liksom ikke våkne kl 12 etter nattevakt for å spraye, for da får jeg ikke sove igjen... Er det veldig viktig at sprayen tas til samme tid hver dag??

hmmm...noen med erfaringer??

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om å ta sprayen til fastsatt tidspunk, 8, 15 og 22, pluss/minus inntil en time sa de på klinikken i Haugesund.

Veldig kjipt for deg som jobber natt ja.. De dagene jeg hadde fri, hadde jeg vekking på kl 8, spraya og sovna faktisk igjen. Jeg trodde også at jeg aldri ville få sove igjen, sover veldig lett og har alltid hatt store problemer med å få sovne igjen når jeg først har våkna.

Men sprayen var for meg rene sovemedisinen, tror aldri jeg har sovet så mye og så godt som i den perioden.

Håper det samme gjelder for deg, lykke til:)

Hei;-)

Jeg jobber også noen ganger tredelt turnus og trodde det skulle bli et problem med sprayingen. Heldigvis skulle jeg bare spraye to ganger per dag og to sniff per gang. Valgte da å spraye kl. 0700 og 1900 (pluss/minus en time) for da kan jeg ta sprøytene sammen med morgensprayen når det er blir aktuelt. Jeg sovner også godt etter å ha sprayet, så forhåpentligvis gjør du det også. Hvis ikke kan du jo høre med klinikken om det er mulighet for at du også kan spraye to ganger om dagen. Jeg ble ihvertfall nedregulert begge mine forsøk;-) Lykke til ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...