nr to på vei:) Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Mannen min og jeg blir ikke enige. Derfor ønsker vi en liten avstemning på om vi bør bruke Vilde eller Tilde. Begrunn gjerne det dere mener:) Kan jo ta med at storesøster heter Alina... i tilfelle dere har andre forslag og:)
Vannmann35 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg synes Tilde er nettere enn Vilde, samt at det er mindre vanlig.
prebs Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg synes begge navnene er kjempefine, og jeg ville da gått for Tilde fordi det er mindre brukt!
temi & keli Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Alina var nydelig!! Har selv en Tilde og er kjempefornøyd! Hvis Tilde får en lillesøster, skal hun hete Kajsa )
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Syns Tilde er kjempe fint...
Kahbean Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Begge to er nydelige navn. Er det et som høres bedre ut med etternavnet eller dere foreldre sine navn? Tenkt at hvis ditt eller din manns navn begynner med V eller T så kan du jo da velge det navnet som begynner med andre bokstavene slik at alle navnene i familien høres bedre sammens. Eller kjenner du noen med et av navnene så tar du det andre. Hvis ikke så har jeg valgt Tilde ettersom det er mindre brukt. Lykke til!
nr to på vei:) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2007 Takk for mange meninger:) Tar gjerne imot flere. Må jo si at min favoritt er Tilde..men jeg liker jo begge navnene, så det er fortsatt usikkert hva det blir til.
lillema72 Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Henger meg på Tilde tilhengerene! Grunnen er at Tilde er mindre brukt!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Jeg liker Vilde best. For meg er Vilde et navn, mens Tilde i beste fall er et kallenavn.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Helt klart Tilde, er lei Vilde.
Jippi74 Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 Tilde er stilig og søtt! Liker det best!
Vrimle Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Jeg liker Tilde best! Ellers så liker jeg Tindra:)
Cornelianelia Skrevet 5. september 2007 #18 Skrevet 5. september 2007 Hmmm... Vanskelig valg det der. Det blir ihvertfall ikke feil uansett om dere ender med Vilde eller Tilde. Begge er fine! Selv synes jeg egentlig at Tilda er finere enn Tilde, men det er jo smak og behag... Etter å ha tenkt meg om tror jeg at jeg stemmer på Vilde.
T**** mamma:) Skrevet 7. september 2007 #20 Skrevet 7. september 2007 Tilde var kjempefint!! Vilde også, men det er mer vanlig:)
Matja Skrevet 7. september 2007 #21 Skrevet 7. september 2007 Tilde er det jeg blir kalt når barn ikke klarer å si mitt fulle navn; Matilde... Akkurat nå er jeg tante Tilde for min nevø på 2 år! Og i barnehagen er jeg stort sett Tilde for alle på småbarnsavdelingen, så jeg ville gått for Vilde ;-)
nr to på vei:) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #22 Skrevet 10. september 2007 Hmm..jammen vanskelig dette. Takk for mange svar. tar gjerne imot flere. vanskelig å bli enige når det nesten er 50/50 med stemmer for begge navnene.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #23 Skrevet 10. september 2007 Tilde var et veldig søtt navn som jeg ikke har tenkt på før : ) Liker også Vilde, men det har blitt litt for populært....
Et mirakel i okt. + Edvard Skrevet 11. september 2007 #24 Skrevet 11. september 2007 VILDE! Tilde er FOR Søtt... Vilde er litt tøffere! kan bli en søt OG tøff jente ser jeg for meg:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #25 Skrevet 11. september 2007 Jeg har en Vilde selv, så jeg må jo si at jeg synes det er det fineste....Hadde egentlig lyst på Vilje, men der sa gubben nei. Tilde er mer kallenavn synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå