Gå til innhold

Oppsummering rugere uke 34.

Anbefalte innlegg

Så gikk det ikke denne gangen heller. Negativ test idag. Ringer inn mens i begynnelsen av okt. Fryseforsøk uke 42.

Kjipt altså. Er skikkelig deppa. Hvorfor kan vi ikke bare lykkes. Blir vel bedre humør om noen dager.Nå er alt bare dritt.

Lurer på hvordan det går med dere andre. Håper dere er i bedre humør og får et mer positivt svar.

Masse lykke til dere alle!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10279454-oppsummering-rugere-uke-34/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å spotte i dag, så løpet er kjørt for min del også...

Føler virkelig med deg, dette er bare så utrolig kjipt!!!!

Utrolig å tenke på alt man har vært gjennom ift. medisiner, uttakk/innsetting, håp og fortvilelser og den utrolig nervepirrende eviglange ventetida før man kan teste, eller får den hersens mensen..

Også får man den kjipe nedturen.

Veldig kjip dag, tårene renner og mange fæle følelser dukker opp.

Men det er vel på sånne dager det er kjempeviktig å fokusere på målet vi alle her inne en eller annen gang skal nå, nemlig å oppleve å få en liten spire som sitter og som utvikler seg til verdens skjønneste baby:)

Lykke til alle dere andre!!!

Off da Konstanse. Dette var triste greier. Det er utrolig godt å få en dato med en gang for da har man noe å se frem til, selv om beskjeden er lei;-( føler virkelig med deg. Det er en stor sorg du bærer på nå, men som du skriver så går det bedre om noen dager.

Til koseputa og eggkokern. Forsøket er fortsatt ikke over. Det er fortsatt tidlig å teste på dag 10 og jeg fikk faktisk beskjed av sykepleieren om at spotting kunne være et godt tegn. Lykke til med testingen ihvertfall. Vet det går så bra så;-)

Jeg venter mensen i dag, men foreløpig har den ikke kommet. Er utrolig pessimistisk for har akkurat de samme symptomene som forrige gang. Jeg hater å teste så jeg venter til torsdag morgen med å teste hvis tanta ikke har kommet før det;-)

Stor trøsteklem til alle tre fra meg!

Hei kosejent1:-)

Følger spent med på deg - er det 14 dager siden uttak i dag? Dukker ikke TR opp så er det er veeeeeeeeeeeldig godt tegn. Tar du blodprøve på Aleris på torsdag? Skal *krysse* for deg:-)

Lykke til!

Klem

Heisann! Satte inn fryseegget mitt 24.08., og skal teste på fredag. Tør ikke teste før, jeg. Eller kanskje??? Lurer frem og tilbake... Lurer på en ting: er jeg på medisinert fryseforsøk, eller ikke??? Litt tåpelig å ikke vite, men nå spør jeg dere kvinner som kan det meste om dette: Har brukt ØSTROGENPLASTER fra 1.mensdag, og Cylogest etter UL tre dager før innsetting. Er da dette et medisinert fryseforsøk, eller i "noe regulert" naturlig syklus??? Kan jeg dermed vente mensen dersom jeg ikke er gravid, eller har jeg faktisk ikke hatt eggløsning? Føler meg som litt av en rotekopp som ikke vet dette, men håper dere kan svare!

Kjempestrist med dere som tester negativt - f***** !

Sender gode tanker til dere,

Annonse

Hei jenter;-) Jeg testet negativt i går ettermiddag og fikk mensen et kvarter etterpå;-( Ja, ja kroppen er merkelig noen ganger. Jeg var faktisk optimistisk til siste slutt selv om jeg hadde spottet noen dager. Nå blir det et fryseforsøk i uke 43 og hvis ikke det går tror jeg vi tar en liten pause en stund. Hadde en prat med mannen min i går og han synes det blir fryktelig mye for meg med alle disse hormonene og bekymringene. Han er jo litt søt da. Men jeg gir meg ikke!!! Vi må bare diskutere hvilke alternativer vi har videre. Lykke til alle uke 34 jenter, det må jo være noen av oss som tester positivt! Stor klem fra meg!

Det ble ikke meg som testet positivt ihvertfall! Jælig trist, og nedfor. Startet med menssmerter på onsdag, og en negativ test etter jobb... Torsdag kom tanta for fullt, og det var ingen tvil om resultatet. Prøver meg på siste fryseegg om en seksukers tid..

Føler så med dere jenter, det er virkelig en nedtur og stor skuffelse..

Jeg begynte å spotte på tirsdag, også kom mensen på onsdag, så fikk ikke sjans til å teste engang, kanskje like greit.

Jeg gråt og gråt de to første dagene, var så sliten av alt, utrolig å tenke på alt vi har vært gjennom den siste tida for så å ende opp med negativt resultat.

Men nå har jeg begynt å se fram mot neste forsøk, skal virkelig ta vare på meg selv og den skakkjørte kroppen min nå. Forsøke å gjøre kroppen mest mulig forberedt på en ny runde, og håpe på at vi får noen egg til frys neste gang:)

Så skal jeg ta godt vare på min snille samboer som har støtte meg, og prøvd å være positiv under hele prosessen.

Lykke til jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...