Gå til innhold

Blir uvell når jeg ammer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat når babyen tar tak og suger og en stund etter det blir jeg voldsomt uvell og noen ganger svimmel. Tror det har noe med utdrivningsrefleksen å gjøre. Kan det hjelpe med sånne nesedråper for å ungå dette? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, utdrivingsrefleksen gir deg også livmorssammentrekninger, så det blir omtrent som mensmurringer da? Eller er det annerledes?

Sprayen gjør problemet verre.

Skrevet

Nei var sånn når jeg ammet sist også hele tiden (ammet ca et år) , men denne gangen er det verre. Har hørt at noen får smerter når utdrivningen starter, kanskje jeg blir uvell i stedet?

Har ikke hørt om noen andre som har det sån heller, og det høres jo litt rart ut. Men det er ikke av selve ammingen og av barnet jeg blir uvell av da.

Men det er vel bare noe jeg må leve med :-)

Skrevet

Det kan godt være. En del har hjelp av å drikke svart te (sånn helt vanlig) når de sliter med utdrivingssmerter, du kan også forsøke å ha en varmepute på magen (det er nok de glatte musklene som trekker seg sammen en eller annen plass ikroppen din). Det er mye rart som skjer under amminga, jeg fikk "snerk" i nesa hver gang, måtte bestanding snyte meg nå voldsomt etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...