Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 er det flere enn meg som går rundt med mens murringer, vondt i korsryggen/halebenet osv??? Våknet i dag morres med vondt i magen, men det er litt anderledes vondt... en blanding av "jeg må på do" vondt og mens murring..... Sånn rett over skambenet... Noen som vet/ har erfart??? Har IKM i dag og 5 svakt positive CB...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hei Lillemy2008 :=) Jeg har også menslignende murringer! Vondt i korsryggen, stråling ut i bena og vondt i halebenet ..På søndag hadde jeg endel stikking i høyre eggstokk også! Er visst helt normalt med sånne "mensmurringer" Testet første gang positivt nå på lørdag (2 dager før IKM) Testet meg igjen idag - da var den knall pos. med en gang ) Lykke lykke lykke til med den voksende magen!! Klem fra DollyD
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ok, godt å høre at det er flere enn meg. Blir så bekymret..... Har som sagt IKM i dag, og testet meg første gang på søndag 2 dager før IKM og i dag morres.... Svakt positivt med CB alle gangene.... Håper ikke jeg blir lurt...... Tror jeg skal vente med å teste noen dager nå.... kan jo bli smårar av mindre.... hehe Super lykke til tilbake!!! Når har du termin???? Klem
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hei igjen, En strek er en strek .. så du er nok gravid ja! Og jeg sikker på at alt er i sin skjønneste orden! Jeg har termin 14.mai .. ) Når har du? Klem DD
OhMyGod!!! Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 heisann, jeg har hatt voldsomt til murringer ei god stund, kjentes ut som mensen har skulle kommet fossende i hvert øyeblikk, men neida, var gravid i stedet:) murringene har bare fortsatt (stille i dag da) så er nok ikke uvanlig. jeg har termin 12 mai:D
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 hehe kult jeg har også termin 14 mai.... i følge babyverden hvertfall.... :-) Kan jo fort endre seg da, men da er vi jo nesten likt da. Hadde vært morsomt om vi kunne følgt hverandre.... Klem
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hola seniorita, Ja.. det synes jeg vi skal! Jeg var hos legen idag.. sjekket ingenting ..er jo ALTFOR tidlig ennå!Skal inn til tidlig UL i uke 10 :=) På fredag reiser vi to uker til Hellas ... blir deilig! Ha en fin kveld -hold kontakten!! Klem fra Dolly
Mini nr 2 i mars Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Hei hei =) Har akkurat det samme, kjennes av og til ut som om mensen er på full anmarsj, og må av og til på do sånn som jeg kjenner jeg må når jeg har mensen...Litt romling i magen også. Ellers ingen symptomer! Litt deilig igrunnen.... Og så har jeg vel allerede informert om at jeg har foreløpig termin 12. mai...Artig at vi er flere som skal få i midten av mai=) Noen som har tenkt på når dere skal bestille time hos lege? Tenkte å ringe neste uke...tar vel ca 4 uker før jeg får tid likevel, så da er jeg jo 8-9 uker på vei.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 DEAL!!!!! :-) Har bestilt time hos legen på tirsdag om en uke.... sikker altfor tidlig det også men gjorde det likevel... hehe Er det noe spesielt siden du skal på tidlig UL eller valgt du det selv??? GOD tur og GOD ferie!!!!! Super misunnelig!!!!! Snakkes :-) Klem
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Godmorgen sunshine ) Jeg hadde en SA i juni .. + noen cyster på høyre eggstokk (helt ufarlig) Derfor kunne jeg komme inn til tidlig UL når jeg ble gravid igjen! Greit å dra inn å se at alt er OK! Takk, jeg skal kose meg MAX på ferie! Du får smøre deg med tålmodighet til legetimen! Vi snakkes, klemmer fra meg!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 God morgen!!! :-) Uff da. Håper spiren har vett nok til å bite seg fast på ordentlig denne gangen da!!!!!!!! Bare av ren nyskjerrighet..... vet du hvorfor du hadde SA???? Snakkes ja!!! Klem tilbake!!!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Hei, jeg har ikm på fredag tror jeg. Eggløsning føltes som den kom søndag 26.aug. På søndag, en uke etter antatt El fikk jeg litt blodig utflod (mer brunt enn rødt tror jeg). Har hatt ømme pupper og mensmurring siden lørdag. I dag har jeg rar murring, som om mensen skal komme hvert øyeblikk (pliiiis ikke kom!!). har litt verk nederst og mot endetarmen.. kanskje jeg bare må på do, for jeg tør ikke presse noen ting. Føler at noen murringer ender opp i litt krampetak i underlivet. Tok test i dag, som var negativ. Hva kan dette være?? Har følt krampetak før når jeg har mensen.. Håper ikke den kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå