Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Venter en liten gutt og ønsker et gammelt, gjerne norrønt navn Storebror heter Brage. Noen forslag. Vil ikke ha et navn som er altfor vanlig!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Snorre Odin Birk Jaran Hårek Loke Sølve ....puh...mange navn velge mellom )
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Syns: Brage og Loke Brage og Felix (felix er mitt favoritt navn;) Birk og Brage Brage og Hauk
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Mine forslag: Heine, Amund, Lavrans, Endre, Eskil og Odin Noen som falt i smak?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Så noen foreslo Lavrans, som er så nydelig, men jeg er for feig til å bruke det selv... Amund, Erlend, Brede, Sigurd og Einar er noen forslag
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Syns Trym og Brage passer veldig godt sammen. Andre forslag: Snorre Sindre Håvard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå