Gå til innhold

Dagmamma ledig på Ranheim. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei-hei.

Erfaren dagmamma ledig,litt om meg selv:

*Har jobbet som dagmamma i mange år,har gode referanser.

*Samarbeider med annen dagmamma,dvs at hvis jeg må til tannlege,eller noe så tar jeg meg ikke fri,da hjelper vi hverandre. ;)

*Er med i åpen barnehage på menighetshuset 2 ganger i uken.

*Er på turer nede i fjæra,til biblioteket,og i skog og mark.

*Har stor hage med disser,sklier,lekehus og sandkasse.

Skriv et innlegg da vel,vi snakkes. =)

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fremdeles ledig plass til neste år. =)

Skrevet

Hvor på ranheim bor du? Vi bor på jakobsli, rett ved frati, så skulle gjerne hatt dagmamma ikke så langt unna. Men er ikke før mai neste år det da...

Skrevet

Hei Didrik.

Jeg bor ved Ranheim skole,har passet en gutt i 2 år som bor like bortenfor Frati,det kan jo hende at du kjenner de. ;)

therese jeg sender mail til deg.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei alle damer.

Jeg har fult opp på begge mine helplasser,men til høsten er det nok nye muligheter. ;)

Ha en koselig førjulstid,og en riktig

God Jul. =)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Jeg trenger dagmamma til min sønn på 18 måneder snarest! 3-4 dager i uka. Jeg bor i Malvik, men jobber i Trondheim. Ranheim er helt ok, og du høres bra ut! Ta gjerne kontakt!!

mvh

(mobil: 98818544)

Skrevet

Hei jeg trenger 50 % dagmamma til gutten min på 15 mnd. Har bare halv barnehage plass. Vi bor på grillstad fjæra. Har du noe ledig fra 1. april? Hadde vært supert om du kan. Gutten er blid og glad i å leke med andre barn.

Skrevet

Hei dere to.

Ser at jeg er treg til å svare.

Jeg har ingen ledig plass nå,beklager.

Men til høsten er det nok nye muligheter,jeg vet sikkert mer om det til sommerern.

Det er bare å sende meg innlegg om noen vi ha plass i fra høsten av,ha en fin vår,deilig med lysere og varmere tider. =)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei;

Jeg har ei jente som blir 3 år i september og trenger dagmamma fra ca 1 august-08, 4 dager i uken. Vi bor i Ranheimsvegen 189 og håper at du ikke bor så langt unna.

Skrevet

glemte å oppgi telefonnummeret mitt jeg, grete: 92663533

Skrevet

Hei,

jeg trenger dagmamma til min datter som blir 3 år i septenber. Hun er tillitsfull, glad i andre barn og er glad i å være ute.

Vi bor i Ranheimsvegen og håper du ikke bor så langt unna oss.

Mvh Grete mob; 92663533

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei.

Jeg beklager,alle mine dagbarn tok helplass til meg et år til. Nå er det fult helt til høsten 2009,da er det nye muligheter. ;)

Alle som søker dagmamma til neste år,kan skrive et innlegg til meg. Og i fra våren -09 vet jeg mer ang plass.

Ha en god sommer,og vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...