Gå til innhold

sykemeldt ut første tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

for ekstrem kvalme.... håper det gir seg snart. er så slitsomt å være konstant kvalm.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her også... 3 uker igjen... ;o) teller ned hver dag, og håper jeg kan få en kvalmfri dag snart!!!

Skrevet

Hei! Har brukt egenmeldig i dag, men skal til legen senere i dag, håper jeg kan få en sykemeldig på et par uker, er så sinnsykt kvalm! Håper bare legen tror meg, har ikke så gode erfaringer med han....får man greit sykemeldig for svangerskapskvalme?

Skrevet

Jeg er også sykmeld, men pga ryggen min!!!

Skrevet

Uff, synes det er vanskelig å gå til legen og be om å bli sykmeldt for noe som ikke vises utenpå, om dere skjønner....

Er så redd for å bli oppfattet som pyse eller sutrete.

Tok legen din noen målinger, feks blodtrykk eller bloprøve som kunne "påvise" en årsak til at du var kvalm?

Skrevet

hei marengs.

nei ho spurte meg bare om jeg var plaget med kvalme og jeg sa til henne som sant er at jeg var så dårlig at jeg måtte opp om natta tilogmed. ho svarte bare at "du er sykemeldt ut september, da er du forbi første tri og bør føle deg bedre. kom tilbake om du trenger lengre sykemelding"

ho målte BT på meg etterpå da, men det var pga jeg har hatt så mye hodepine nå i første tri.

hilsen eamit (har bytta nick)

Skrevet

Okey, takk for svar.

Jeg er heldig som jobber foran PC`en, så kan sitte her og være kvalm uten at noen oppdager det! :-)

Skrevet

jobber på sykehjem jeg så det er litt vanskelig å skjule det der...

Skrevet

JA!! Min lege ga ut sykemelding på flekken.. Ikke for at jeg er plaget med det nå, men jeg var på båttur i 5 dager, og ble sinnsykt sjøsjuk.. og det satt godt i, gitt!!! Og jeg som var i helt fin form før turen..

Heldigvis har det gitt seg nå da, blir bare kvalm når jeg er ekstra sliten, eller hvis det går for lenge mellom måltidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...