Gå til innhold

erfaring med Claer Blue tester???? samme som på bli gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor følsomme CB er?? Mener å ha lest at dersom du får positiv test med CB er det relativit sikkert.... Noen som vet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg brukte CB både el test og grav.test. De er visstnok de beste som finnes på markedet,sånn når det gjelder å være tryggest!

Og har du fått positiv på den,så er det positiv. De er over 99% sikre. En test kan visst ikke vise feil positiv bare feil negativ.. Har du no å fortelle Lillemy? Hihi! *nysgjerrig*

Skrevet

hehe.... ja har vel kanskje det da.... hihi

Har tatt til sammen 5 CB tester på tre dager nå og alle har vært ssvvvaaaakkkktttt positive...... :-)

Har IKM i dag så regner vel med at det er grunnen til at de er så svake, men er så redd for at det ikke stemmer....

Du da Labambie??? Langt på vei???

Skrevet

tror jeg svarte deg på bli gravid,som Labambie skriver så er den 99% sikker.Jeg testa pos 8 dager før også.

Skrevet

Takk for svar..... Har bestemt meg for å vente til helgen med å teste igjen nå... man kan jo bli litt smårar av mindre.... hihi

Skrevet

hehe testa skyggestrek med et annet merke jeg, og dagen etterpå testa jeg med CB, klar og fin + der ja, synes CB virker veldig bra som test, viser kanskje resultatet bedre enn andre? ikke sikker, men var stoooor forskjell på resultatet av de to testene hvertfall.

Skrevet

¨Jeg har brukt denne testen hver gang. Viser den en bare bitteliten antydning til plusstegn så er du gravid:) Den slår ut på hormoner i kroppen som vi kun har når vi er gravide:) Så - gratulerer:) Jeg tror ikke jeg hadde gidda å bruke mer penger på flere tester. Dra heller til legen med en tisseskvett så får du det bekreftet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...