mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 4. september 2007 #1 Del Skrevet 4. september 2007 hei! håper noen av dere vet dette Jeg har 2 gutter som er laget "på egenhånd" men den siste mistet vi i en dødfødsel. da det var stort mellomrom mellom nr en og nr 2, fikk vi rask hjelp av ivf etter gutten vår var død, slik at vi skulle slippe og gå og vente og vente på og bli gravid etter det fæle som var skjedd.Ble gravid igjen første forsøk ivf. Jeg er nå 30 år og har en gutt på 10 og snart høygravid igjen. Men jeg ønsker meg mangen fler pga alderen så føler jeg jo at jeg bynner og få dårlig tid! Jeg ringte inn til haugesund og spurte om hvordan det er med søsken forsøk da dette er mitt 3. svangerskap og et evnt søskenforsøk blir det 4. (har hørt noen her si at du ikke regnes som ufrivillig barnløs når du har 2 barn?) sykesøsteren mente at hun hadde ikke hørt om noen grense, MEN.... Men når d var så "enkelt" at egget satt på første forsøk og jeg hadde vært gravid tidligere- så var det nok ingen problem... (har egg på frys så et søsken forsøk får jeg, men lurer på om jeg blir tvunget til og kaste resten?) Jeg syns uansett at det var et rart svar og få! at antall søsken forsøk skal gis på bakgrunn av hvor "enkelt" det er og få deg gravid?? skal og sies at det var samme persom jeg spurte om de hadde en bmi grense- og fikk til svar at d hadde hun aldrig hørt om, og etter hun hadde sjekket det opp fikk jeg beskjed om at nei d hadde de ikke. Når vi kom inn så er d første vi hører at de har bmi grense på 35! ønsker ellers alle lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10278789-f%C3%A5r-ikke-svar-fra-haugesung-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-s%C3%B8sken-fors%C3%B8k/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia76 Skrevet 4. september 2007 #2 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg spurte de på Haugesund for et par år siden om akkurat samme ting. Da fikk jeg til svar at hvis du betalte det selv og hadde egg på frys fikk du lov å bruke opp eggene. Vet ikke om dette stemmer nå, har ikke noen egg på frys selv. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10278789-f%C3%A5r-ikke-svar-fra-haugesung-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-s%C3%B8sken-fors%C3%B8k/#findComment-10278909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 4. september 2007 takk for svar får nok bare bestille time når d blir aktuelt og spørre legen regner nok med at d stemmer d du sier om egg på frys vaffal, syns d hørtes merkelig ut om de skulle "tvinge" deg til å destruere helt fine egg bare av den grunn. takk igjen for svar og lykke til videre du også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10278789-f%C3%A5r-ikke-svar-fra-haugesung-p%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-s%C3%B8sken-fors%C3%B8k/#findComment-10280250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå