Gå til innhold

Huff, startvekta mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er endelig gravid igjen, og skulle vel bare vært lykkelig. Men veida meg nettopp, vekta viste 115!!! Forrige gang startet jeg på 107, og fikk trøbbel med blodtrykket på slutten, måtte starte fødselen pga dette. Hva med denne gangen da..? (Tør ikke tenke på at da jeg ble gravid med første startet jeg på 92 kg og syntes det var masse...)

har etter vekta mi gått opp 5 kg på ei uke nå, fra jeg tok testen ,det kan vel ikke være mulig?! Har ikke spist noe spesielt... hjelp! Litt deppa, ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går nok bra skal du se...mange som er mye større enn deg som ikke får noe særlig problemer i svangerskapet! og jeg har venninner som fikk blodtrykksproblemer selv om de bare veide rundt 70 kg i slutten av svangerskapet! håper det går bra med deg denne gangen. selv er jeg redd blodtrykket vil bli for lavt utover i ukene som kommer...

Skrevet

Ved forrige graviditet var jeg omtrent slik som deg i vekt, og hele svangerskapet var greit! Frisk og rask, ingen komplikasjoner. Jobbet full stilling i tredelt turnus på travel avdeling helt frem til permisjonen.

Denne gangen er jeg førti kilo lettere, og foreløpig (er under halvveis) sliter jeg med kvalme, tretthet og vond rygg, verkende hofter og føler meg som om jeg skulle være rundt nitti år.

Overvekt øker faren for komplikasjoner, men det er ikke dermed sagt at man må få dem!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...