Nikitta Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg har plutselig oppdaget at 12. september er en dato som passer veldig dårlig for meg å treffes :-(. Hva synes dere om vi endrer på denne datoen eller blir det veldig egoistisk av meg å be om det? Jeg vil veldig gjerne treffe dere men kan ikke komme 12. september og jeg kan ikke på onsdager generelt. Derfor ber jeg dere å svare så fort som mulig om det passer f. eks 13. eller 14. september???
kløver Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Hei. Jeg tror jeg står over treffene til de evt begynner å gå på dagtid... Så da spiller det liten rolle hva jeg mener om flytting av dag... :-)
Knerten Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Helt i orden for meg å flytte, men kan bare onsdagen den uken - så da må det bli uken etter.
Nikitta Skrevet 8. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2007 Ja, det hadde vært best å flytte det til uken etter. Håper det er ok for de andre også. Jeg foreslår torsdag den 20. sept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå