Gå til innhold

Hvor mange frokoster har du spist i dag?


Supertea

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne på min andre nå! Forhåpentligvis blir det enda en før jeg skal ut i verden..!

 

Det er et fint hobbit-liv å være gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi hi...jeg har spist 1, men kjenner at jeg er i ferd med lage min 2. strax =) Mulig jeg drar ned på big bite og kjøper en halv sub der. Eneste maten som holder magen i gang hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laaaaang frokost. Så jeg er ferdig med del 1 og kjenner at det er på tide med del 2 nå. Har ikke tenkt på det som et hobbit-liv før. Men det er det jammen meg. Tihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En halv.. jeg er kvalm i dag og har kun fått ned noen tørre kaptein-kjeks... Heldigvis er jeg ikke kvalm hver dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk i meg ca 10 % av min frokost og det tok meg bare 1,5 timer.... gleder meg til kvalmen gir seg... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært fryktelig redd for å bli kvalm, det har faktisk vært en stor del av grunnen til at jeg lenge ikke ville ha barn (har emetofobi = fobi mot oppkast) men den uggne følelsen jeg har nå minner mer om fyllesjuke enn omgangssjuke for min del, og det gjør det SÅÅ mye lettere! Er svimmel, kjempetrøtt og det føles som jeg spiste noe rart i går lissom. Så lenge jeg spiser regelmessig går det ganske greit, så ja; det blir noen frokoster her også gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to frokoster hver dag ila 1 time. Den første frokosten (kl 0700) er en offerfrokost som jeg ofrer til spyguden. Det er som regel en banan. Når jeg har spydd opp denne kan jeg spise et rundstykke eller noe og så er jeg klar for å møte verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...