Gå til innhold

sover deres babyer bare med pysjamas???

Anbefalte innlegg

Skrevet

min pleier å sove med pysjamas og ikke noe body under.men jeg kjente på ryggen hans inatt og han var ikke varm nok og måtte kle på han. hvordan kler dere på deres babyer om kvelden?

Skrevet

Sover bare med pysjamas, men sover på saueskinn.... Nøstebarn har en kjempegod ullpysjamas men vi måtte slutte å bruke den siden jenta vår har litt ømfintlig hud.

Skrevet

ja min gutt sover i bare pysjamas. han sver også på saueskinn. men nå er han veldig varm i seg selv da. han hadde blitt for varm om jeg hadde hatt body under.

Skrevet

Her bruker vi kun pysjen. Noen ganger virker det som om det også er litt mye.

Kommer vel litt an på hvor i landet man bor??

Vi har uansett sentralfyring her og innetemperaturen ligger på alt for mye.

Skrevet

nå har eg begynt å ha body under pysjen..er kaldt her...og kaldt på soverommet...også er han forkjøla nå.så då vil eg ha bra med kler på han...(ikkje for masse sjølvsagt)

Gjekk til innkjøp av ullbodyer og ullstr.bukser i går..

Skrevet

hjelpes meg, pysjamas og saueskinn???????? inne på natta???? min gutt sover kun i en trøye han, og bleia og er mega varm!!

Skrevet

Har bare på pysj ja. Ligger på teppe (helseteppe el) som jeg pakke oer han og setter "fast" i madrassen så han ikke får sparket av seg og dyne over der igjen. Han er akkurat passe varm, bare kald på hendene. Men det er blir man jo når man ligger med de utenfor dyna. Vi sover med vinduet oppe og bor mellom Asker og Drammen. Vinduene på soverommet står alltid oppe så det er ganske kaldt der igrunn

Skrevet

Forskjell på unger da.. Min ligger også i pysjamas og på saueskinn, og er akkurat passe varm:) Saueskinn regulerer jo varmen..varmer når det er kaldt, og gjør slik at man ikke blir svett/klam hvis det er for varmt.

Og dessuten er det bevist at barn som sover på skinn, sover bedre og legger bedre på seg:)

Bruker det i vogna på sommer i værste varmen jeg, MYE bedre enn uten. Blir ikke klam.. Er jo ikke slik at man tuller di inn i det da, ligger jo kun oppå;)

Skrevet

Sover i en body men med en sånn sparkedyke (eller hva det heter) som er kjøpt på H&M. Dersom det er kaldt legger vi et fleeceteppe over. Alltid akkurat passe varm.

Skrevet

Nå har vi begynt med body under pysjen på natta. Det er kaldt! har ikke begynt med saueskinn enda, venter litt...

Skrevet

Jeg har kjøpt ull klær på cubus. Synes de er supre fordi de er ikke så tykke, men varmer godt også sover hun på en lammeskinnsfell.

Skrevet

Sover kun i pysj under teppe eller dyne på saueskinnsull. vi har det kjempekaldt på soverommet om natten, men passer veldig på at han ikke har for mye på seg.

Synes selv det kjempe ubehagelig å ha på for mye klær, enten dag eller natt.

Skrevet

ja, sover i pysj :) passe varm. blir vel body under etterhvert. ikke lammeskinn.. leste et sted at det øker risikoen for krybbedød

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du mente, HI...med "varm nok". Var babyen din kald, frøs babyen? For de trenger ikke være så varme og det betyr at de fryser. Kan være farlig å kle på for mye, for de sier ikke fra hvis de blir for varme,men derimot fryser de....da sier de ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...