Gå til innhold

å være mamma er vondt...

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg elsker deg!!

Jeg elsker å våkne til pludringen din om morgenen, se ansiktet ditt stråle av glede mot meg når jeg våkner, se sitt strålende smil når jeg tar fram puppen på morgenen, iveren når du kaster deg over den og drikker den faste koseskvetten, elsker å se at du blir mett og trygg i armene mine. Jeg elsker måte du sovner på skuldra mi, det lille fornøyde sukket når jeg plukker deg opp etter du har sutrer litt.

Jeg elsker å se deg ligge på teppet mens du fekter med armene og prater med deg selv, jeg elsker måten du smiler og stråler mot meg på når du ser meg, måten du ivrig svarer når jeg snakker til deg.

Jeg elsker å se smilet og gleden din når jeg synger til deg, jeg elsker å se deg utvikle deg og lære dag for dag,

jeg elsker å vite at du er min, jeg elsker å vite at du føler deg trygg å elsket hos meg, jeg elsker å se nydelige deg og kjenne dine lubbne fingre gripe rundt hendene mine, jeg elsker godlydene du lager når du sover, elsker å se på deg når du sover, elsker det lille smilet du har i søvne..

jeg elsker deg høyere enn jeg trodde det var mulig å elske ett annet menneske, jeg elsker deg så mye at hjertet kunne briste, jeg elsker måten hjertet mitt svulmer at stolthet over deg, måten det nesten sprenger seg vei ut av brystet når jeg ser på deg eller tenker på deg, jeg elsker alle gledene du gir meg.

jeg vil gi deg alt du trenger så lenge det er i min makt, passe på at du er trygg, varm og mett, passe på at du får kjærlighet, omsorg og kos. passe på at du ikke har det vondt, at du aldri mangler noe, at du føler deg elsket.

jeg kan dø for deg, jeg kunne villig ofret livet mitt for deg. Du er det viktigste i mitt liv og er meg så dyrebar, kunne aldri maktet å miste deg, alltid skal jeg sørge for at du har det best mulig..

jeg elsker deg så mye at det føles umulig å beskrive med ord, det er så alt i meg nesten sprenges av kjærlighet, jeg får tårer i øynene av å se på deg og vite at du er min, at denne skjønne nydelige gutten har jeg laget og gitt liv til, født inn i denne verden for alltid å elske og beskytte.. jeg elsker deg sønnen min.. mamma elsker deg<3 :D

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...