Gå til innhold

Spesifikasjoner på Emmaljunga Big Star Supreme dypvogn

Anbefalte innlegg

Noen som har de tekniske spesifikasjonene på Emmaljunga Big Star Supreme dypvogn (dansk stor dypvogn)? Skulle gjerne visst liggemål og om det finnes en "sittestøtte/sittefunksjon" sånn som i Emmaljunga Duo Edge (ryggstøtte som kan reises opp inne i bagen) ?

Noen som vet vekt og mål på denne vogna også? Må vite at jeg får plass til den i bilen før jeg ev. importerer en fra Danmark.

Fortsetter under...

Ja, den på finn er av den typen du ser på (http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11042421), men den hadde blodpris til å være brukt. Den selges jo mye billigere ny!

Vet at to like vogner av 06 modell (sort og marine) gikk for hhv. 2500 og 3000 kroner i vår. De var begge bare brukt noen få måneder og den ene hadde mer tilleggsutstyr som stellevese og vognpose. Så denne vogna som ligger ute nå til 7100 kroner (hvis man skal ha selen med) er enormt høy i pris. Blir overrasket om de får solgt den til prisen de har satt.

Nå er det riktignok ikke så enkelt som å ta båten over og kjøpe en ny når man bor i trøndelag, men synes 7100,- kr var veldig dyrt ja. Blir jo mye dyrere enn å kjøpe ny på Babysam over internett og få fraktet hit.

Når det gjelder de tekniske spesifikasjonene så spør jeg fordi de danske emmaljunga sidene ikke fungerer når du velger vognene Big Star Supreme eller Big Star Classic. Slik har det vært en god stund nå, var samme problemet også før Emmaljunga begynte å oppdatere sidene sine med nye modeller for 2008. Så hvis noen har de målene jeg er nysgjerrig på, så hadde det vært flott å få svar her.

Annonse

Fant dette på snart mamma. Prøvde linken, men den funket ikke. Her er i allefall målene på vogna. Ikke vekt..

"Vi har netop bestil emmaljunga big star supreme med liggemål på 97/35 cm i liggemål.

Den fås i to udgaver i Danmark:

Big star classic inkl. lift og stelleveske (pusletaske) til 5499 kr

og Big Star Supreme uden lift og pusletaske til 5299 (lift 899, pusletaske 399). Supreme-udgaven har mange fine farver at vælge imellem og massevis af funktioner. Du kan se modellerne her (http://www.emmaljunga.dk/weightdim.asp?bvid=9)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...