Gå til innhold

berberys fruct comp( ca stavemåte?)

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Dette står det på www.netspiren.dk:

BERBERIS FRUCTUS COMP. (Populært kaldet ”Babyklister”)

Berberis vulgaris, fructus D4 / Urtica urens D4

Berberis vulgaris / Urtica urens

Dette er et homøopatisk produkt, som i følge Dansk lovgivning ikke er godkendt til at have nogen virkning.

Så der vil af lovmæssige årsager desværre ikke følge informationer med om dette produkt.

på bildet av flasken står det nederst: allergica... har dette noen mening?

som f.eks at når jeg er småallergisk mot spesielle ting, at jeg burde holde meg unna??

Hva er doseringen, og hvordan er deres erfaringer om dette damer?

Fortsetter under...

Hei lioevr!! Godt å se at du er tilbake :-)

Jeg bestilte babyklister fra netspiren og fikk med bruksanvisning ihvertfall... La inn bruksanvisningen her i et innlegg for en stund siden, skal dytte den frem på førstesiden så kan du se. Allergica er produsentens navn, så det har nok ikke noe med allergi å gjøre :-)

Jeg har ikke tatt så mye av babyklisteret ennå - dyre dråper vet du, så jeg sparer det til en måned vi virkelig prøver. (Ligger forresten en tråd her et sted med erfaringer fra babyklister-bruk) Akkurat nå er vi litt uenige om hele prøvingen (sambo synes det blir litt mye mas og litt lite kos...), så nå har vi en prøvepause :-( Men det er sikkert bra i det lange løp.... Tenke litt på oss selv og parforholdet også, ikke bare baby, selvom jeg ikke helt klarer å skru av babyvibbene... Heter jo ikke bombobadilla*m*babydilla for ingenting heller ;-)

Dere da? Har du fått litt "ego"-tid og kommet deg litt ovenpå igjen?

Ihvertfall veldig koselig å se at du er tilbake :-)

Klem

Heisann!

Jeg har tatt klisteret i 3 sykluser nå og ikke gravid enda... men mensen smertene har blitt bedre så noe skjer jo der nede :-)

Nå vet jo jeg ikke grunnen til at det tar så lang tid å bli gravid, ikke sikkert klisteret hjelper i mitt tilfelle, men det skader ikke. Ingenting skal være uprøvd vet du ;-)

Jeg syns egentlig ikke det er såp dyre dråper, jeg har nesten halve flasken igjen, og har tatt det i 3 sykluser mellom el og ikm, 3 ganger for dagen...

Hei hei :)

Da er iallefall klisteret mitt bestillt :) Regner med at det komme i posten i dag eller i morgen.

Det passser jo egentlig bra. Fikk mens på lørdag, å da er det i hus til el kommer :)

Vel, har egentlig ikke blitt så mye ego tid, men blitt tid til veldig mye annet. he he

Har bestemt oss for å bygge hus, og har nettopp startet papirkvernen. Blir nok å jobbe med der fremover, så om ikke annet, håper at det blir så travelt når vi endelig er i gang med selve byggingen at jeg glemmer babylaginga og ender gravid... Lest om flere som har lykkes da. he he.

(neida, bygger ikke hus for å bli gravide) hihi

Jeg har ca nesten klart å koble ut en stund, men nå er vi tilbake i full fres :)

Har også skikkelig feeling på at det blir forlovelse utover vinteren og ;) Sambo forsnakket seg innmari i fylla på lørda. glise

Hvordan er det med dere andre her inne da?

Kommet noe nermere bombadilla?

Selv starter vi utredning for barnløshet nå. Endelig skal sambo få sjekket svømmerne sine. Håper vi kan få hjelp med noen hormonkurer etterhvert,. Har en følelse av at problemet ligger der.

klem

Heisann!

Kjekt å se du er igang igjen :-) Husbygging ja...da får dere sannelig noe å holde på med sammen fremover!

Selv skal jeg til gyn ikveld, så ikke så mye nytt før jeg har vært der. Har el i disse dager så mannen og jeg står på som bare det ;-) Jeg reiser til tromsø på onsdag så håper at el kommer før den tid.

Blir nok å gjøre med husbygging ja. he he.

Men ser frem til det begge to. Gleder oss som unger :)

Uansett om el kommer onsdag eller torsdag, så har du jo et godt lager med sprellende svømmere på riktig plass da :)

Leste på en amerikansk nyhetsside at noen forskere der hadde kommet frem til at svømmerne faktisk kan leve helt opptil 7 døgn under gode omstendigheter :)

Var jo sånn jeg blei gravid første gang, så det er håp ;)

Krysser fingrene for deg xxx

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...