Gå til innhold

Var uheldig jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk den vonde beskjeden på en ekstra ul om at jeg ikke hadde fostervann. Ble sendt til ullevål å fikk der beskjed om at barnet hadde skader på hjerte, skader på nyre og ingen magesekk. pluss at det ikke var noe fostervann der. Så da var det ikke mer å gjøre, onsdag var barnet ute av kroppen min å jeg ble sendt hjem. Var forresten på ullevål mandag. Merkelig nok var jeg i uke 24 men barnet hadde stoppet å vokse så den var like stor som et barn i uke 19.

Lykke til videre alle sammen.. Så får jeg bare prøve på nytt igjen, å håpe på at jeg får tvillinger neste gang. Ønsker meg tvillinger.

Skrevet

Lykke til videre. Sender deg en klem

Skrevet

det var trist å høre... lykke til videre!! håper du ikke er alene om dette...

Skrevet

Uff, stakkars deg, så fælt - lykke til framover !

Skrevet

Uff da, kondolerer!

Noen spesiell grunn til at du dro på en ekstra UL? Rart at det ikke ble oppdaget før da...:(

Lykke til på nytt!

Skrevet

Var til legen på ordinær time, hvor hun ikke fant hjertelyd. å da ble jeg sendt på sykehuset for ul.

Skrevet

Så trist.

Lykke til videre.

Trøste klem

Skrevet

Uff da, dette høres forferdelig trist ut.

mange varme klemmer sendes din vei

Skrevet

Så ufattelig vondt å lese.

Ord blir tomme i en slik situasjon.

*klemmer din veg*

Skrevet

uffa da :(:(:( lykke til videre da. håper det går bra med deg... kan ikke være lett:/

Skrevet

Det var kjempeleit å høre! Du må stelle pent med deg selv og ha lykke til videre! Satser på at du får tvillinger neste gang ;) Stor klem!

Skrevet

Huff saa grusomt.

Jeg sender deg masse klemmer. Jeg er sikker paa at det gaar bra neste gang.

-Tshitokk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...