Gå til innhold

Levanger Sykehus - noen som har hatt KS her?


hagbarta.no 7-fødeklar!c

Anbefalte innlegg

Var det enkelt å få innvilget og av hvilken grunn?

 

Event.noen som har bedd on KS uten å få det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du må ha skikkelig god grunn for å få det. Men tror Levanger har blitt litt mildere enn det de var før da. Ei venninne av meg har fått det 2 ganger, men det var fordi hun ikke fikk nok åpning da. Men, hun måtte prøve å føde normalt først begge gangene. Snakk om pining, når de visste at det kom til å bli sånn. Vet om flere også som har vært skrekkslagne for å føde som ikke har fått KS selv om de ønsket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann - hastesnitt og forferdelig fødselsopplevelse.

 

Av den grunn fikk jeg innvilget planlagt snitt med andremann uten at jeg måtte si mer enn "traumatisk fødselsopplevelse".Ingen som kranglet med meg der, men det kommer helt an på hvem du treffer på. Min lege (han som tok ut førstemann som godkjente snitt på andremann) sa også mange ganger at han helst ville jeg skulle føde vaginalt, men jeg fikk bestemme selv. Nå endte det opp med planlagt men ikke selvbestemt snitt på St Olav pga forliggende morkake (og Mikaels problemer da).

 

Tror nesten bare du må høre med dem jeg, og ikke gi deg! Krangle gjerne med dem, det gjør ikke noe!! Stå på krava!! Allier deg med fastlege, jordmor og alle som vil kjempe med deg, så skal du se det går veien!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...