Gå til innhold

Levanger Sykehus - noen som har hatt KS her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann..

Jeg skulle gjerne ha gitt deg gode tilbakemeldinger på at det er enkelt å få innvilget ks på Levanger... Jeg fødte der for snart 5 år siden men da var d haste-ks.. Har nå fått nr.3 og fikk innvilget ks i Bergen, sjokk... Men er nesten helt sikker på at om du har gode grunner for å vil ha ks så tror jeg ikke det er d største problemet der... Grunnene mine er 2 vanskelige, harde og veeeldig lange fødsler derav en endte i ks...samt en privat grunn som du kan lese om på ks-debatten => Fortjener jeg virkelig dette og FORBANNA HAUKELAND SYKEHUS om du er intr...

Håper du får det som du trenger og lykke til videre...

MVH

Du har jo tross alt god erfaring fra før av da du har de barna du har fra før, så det går sikkert greit om du klarer å formulere deg på en god måte og har argumenter som du kan gjengi til legene ved en evt. samtale...men vær forberedt på at de kan bruke alt imot deg, så forbered deg og vær klar med motargumenter...bare ett vennlig tips...

Klem fra en bortkommen trønder...

Hei :-)

Takk for svar!

Grunnen er at babyen ligger i seteleie.Jeg ble sendt hjem uten noe info om hva som ville skje videre,syntes de tok så lett på det.Men nå har jeg ringt dem og den jordmoren jeg pratet med sa at det var opp til meg om jeg ville føde i seteleie eller ta keisersnitt.Krysser fingrene for det ! :-) Skal til ny sjekk neste uke,er da i uke 38.På tide...:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...