Gå til innhold

Hulda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette navnet? (Henrik Wergelands store kjærlighet hadde dette navnet:-) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huldra som farer rundt i skauen nattestid...

Skrevet

Hulda Garborg er første jeg tenker på. Synes navnet er litt tungt og krevende.

Skrevet

Stakkars barn...synes ikke Hulda er noe fint nei. Ser for meg ei heller stor dame med mer enn antydning til bart og med kropp som en kvinnelig kulestøter fra tidligere DDR.

Skrevet

Jeg liker i utgangspunktet gamle norske navn. Vi har selv oppkalt jenta vår etter en oldemor, men Hulda synes jeg er litt for tungt på ei lita jente i 2007.

Skrevet

Jeg synes det er fint. Go for it!!

Skrevet

Jeg kjenner en Hulda på min egen alder, ei nydelig og flott jente som bærer navnet sitt godt. Det er klart at man tenker på Hulda Garborg med det samme man hører navnet, men hun var en fantastisk sterk og flott kvinne som satte spor i sin samtid, så det er da slettes ikke den verste navnesøsteren et barn kan ha ;-)

Skrevet

Vel, at navnet begynner på "hull" innbyr jo til mobbing...uff.

Skrevet

Hulda er flott! Ikke "tungt" som noen her hevder!! Hva med Isabella oh Angelica? Det er tunge navn...

Jeg har ei vakker Hulda på skolen og storesøster heter Bryndis...Har aldri hørt noen erte henne (i allefall ikke fordi at navnet beg på hul)

Skrevet

Jeg syns Hulda er koselig, jeg. Tenker mer Hulda garborg enn dama til wergeland, men uansett vet jeg om ei lita tulle som heter det, så jeg har kommet over gammeldameassosisjonene. Mykt og koselig, uten å være puslete og veikt.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...