Gå til innhold

Har augstjentene deres fått langt hår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er ikke langt her i gården. Men det har kommet seg veldig de siste mnd. Nå er det fem cm noen steder!! (hehe) Så en frøken forrige dagen som ikke kan ha vært så mye eldre enn våre små (toppen 14 mnd) og hun hadde musefletter og pannelugg. Vi snakker 15 cm med hår her altså!!!! Ble helt satt ut av det, så søt!! ;)

ja det begynner å bli langt i forhold til alle vennene hennes som har alle veldig kort hår hehe. Men har nettopp klippet panneluggen hennes. Håret er veldig glatt og vanskelig å sette i strikk, og ligger litt rart på hodet, men det blir vell bedre når det blir lengre og tyngre :) ser ut som det begynner å krølle seg i nakken så håper hun får krøller eller fint fall i håret sitt:) lille prinsessen min hihi

Vet ikke om jeg skal kalle håre hennes langt men hun har i hvertfall myyye mer og kjukkere hår en søstrene hennes hadde når di var 1 år.:o)

Hvis dere klikker på bruker navnet mitt så ligger det et bilde av henne på profilen min, må jo vise henne litt frem også da vet dere, hehe

Annonse

tengte akkurat at æ sku spørre om det hær=) Har jo heller ikke ei jenta da. men håret til Jørgen er blidt så langt nu. kordan klipte dåkker det da? hos frisør? satt dæm i ro? Trur ikke æ tørr og gjøre det sjøl.

Åsså må æ jo få en liten flis til den første hårlåkken til babyboka ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...