Gå til innhold

Noen her som har hatt hastesnitt med første og planlagt snitt med andre?

Anbefalte innlegg

Som kan fortelle litt om erfariger med det. forskjeller på snittene osv..

Og om noen tilfeldigvis har to tette og ks med begge.

Jeg får 21mnd mellom mine og mest sannsynlig planlagt snitt.. håper derfor noen kan fortelle om erfaringer..

Fortsetter under...

da meg fikk Sander 16 dager før termin så hadde jeg vanlig fødsel i 9 timer før det ble akutt ks.....

nå venter vi ei jente i nov og det blir planlagt ks, regner med at de snitter opp samme snitt og syr igjen på samme måte (syr innvendig)

og jeg får 20 mnd mellom mine to :)

Selve snittet er det samme dvs. de snittet i det gamle, slik at det bare ble ett arr.

Men det var kanskje opplevelsen du var ute etter? Den var i hvertfall forskjellig. Med nr 1. var jeg temmelig medtatt og fikk med meg lite fra operasjonsstuen, bortsett fra at det var en travel stemning. Med nr 2 var jeg med hele veien, stemningen var mer avslappet og det hele gikk roligere for seg.

Formen etterpå var også bedre med et planlagt snitt, fordi jeg da ikke hadde vært gjennom en lang fødsel før operasjonen.

Det var fire år mellom snittene mine, så det siste kan jeg ikke gi noe sar på. - Ser ut til at jeg holder på denne intervallen, skal ha nytt KS i januar ;-)

har selv hatt 2 haste ks . Men skal ha planlagt en gang i tiden om jeg velger og bli gravid igjen.

og hva skal jeg si, første gangen var det haste ks ,men det var ikke noe hast, det var rolig,mens andre gangen var det katastrofe at man kommer ikke på ordet, jeg ble bare mer redd og tenke på det, så vet jeg faktisk ikke hvordan er det med planlagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...