Gå til innhold

De magiske 12 ukene er over (tror jeg)

Anbefalte innlegg

Syns det virkelig bare er helt fantastisk å komme dit at man har passert de 12 første ukene. Var på min første svangerskapskontroll uka som var og jeg hadde egentlig regnet termin til 22.mars (pga en syklus på vanligvis 33 dager før begynte på pillene for noen år siden), men legen regnet kjapt foreløbig termin til 17.mars (ut fra en syklus på 28 dager), og da går vi foreløbig ut fra det, noe som vil si jeg er 12+2 i dag (hvis ikke 11+4 ut fra min første beregning, men det tenker vi ikke på nå) Og det er jo bare fantastisk!

Fikk faktisk kjapp ultralyd også jeg. Veldig uventet, men de hadde sånt utstyr på legekontoret. Vannvittig deilig å se det faktisk var noe der! Og alt så kjempebra ut sa hun. Så nå skal jeg bare nyte tiden videre og glede meg over hver uke som går. Masse lykke til til alle og enhver

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10276167-de-magiske-12-ukene-er-over-tror-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var 12 ukerp å søndag, å det er en hææærlig følelse å vær over den "bekymringstia"...men klarer ikke helt å slappe av før jeg hører hjertelyd...å skal jo ikke på UL før om 5 uker.....så får bare holde ut til da,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...