Sæssa Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Men det er en ting jeg lurer på,hvor svak kan egentlig disse graviditetstestene være før de kan tolkes som positiv? Tok en test kl 20 i kveld,veeeeeeldig svak,sitter i en gråsone nå,og tør ikke helt og juble ennå. jeg har pcos-har et barn fra før,hun ble til ved hjelp at kun metformin,denne gangen har det blitt både metformin,enkel og dobbel pergokur,,,,,,masse ekle bivirkninger--men håper nå at den sitter...... har endel symptomer,så håpet er stort......men,som dere sikkert vet,tør man aldrig og håpe for tilig etter så mang en skuff..... lykke til videre jenter
Mrs. icsi og småen Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Ojojojoj så spennende!!!! Ønsker deg masse lykke til. Kanskje du skulle ta en ny test om et par dager? Skal krysse fingrene for deg! Klem fra
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Grattis, da!!! Har du tatt ny test eller? En strek er en strek, så du er nok gravid ja, jenta mi :-) Lykke til, få høre hvordan det går da..
Sæssa Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 ok en test til i morges jeg,og den ble mye sterkere enn den første!!! ah.....vet ikke om jeg tør og slippe løs gleden ennå,har vel ikke helt gått opp for oss ennå... holder pusten litt til jeg=)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Hvordan går det Tufsebolla? Håper du er i fin form og nyter graviditeten. Håper å komme etter ganske snart. Venter bare på at kroppen skal komme i orden igjen etter MA. Håper alt er bra med deg, artig om du kommer med en liten oppdatering :-)
Sæssa Skrevet 11. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2007 Hei hei! Joda,jeg henger med Turva=) Jeg har ikke helt sluppet løs gleden over graviditeten ennå,men har ordnet litt praktiske ting runt denne graviditeten. Er nå i uke 6,skal på tidlig ultralyd i uke 8,for å se om det evt er tvillinger eller noe galt (grøss!) For så å dra til Trondheim(st.olavs) i ca 12 uke,og være med på prosjektet til Ezter Vanky (peg-met studien) (bare de med ett foster kan delta) Er fast bestemt på at hvis jeg kan være til hjelp for noen rundt dette med pcos,så er jeg villig til å bidra! Håper du kommer deg fint etter MA,og at dt klaffer for deg også snart! Krysser alt som er av fingre og tær!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Du får ha lykke til! Håper du får gode nyheter på ultralyden. Jeg er kommet meg overraskende godt etter MA, jeg som trodde jeg ikke hadde noe å leve for... Nå er vi klar for å prøve igjen!! Hvilket prosjekt er det du er med på? Det er kjempefint at det forskes mer på pcos, vi er jo så mange som er rammet av det. Klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå