Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei. Hvilken vinterpose kan brukes til Quinny Freestyle 3XL Comfort? (venter januarbarn) Tusen takk for hjelpen :-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jeg har en til salgs, ubrukt fordi jeg fikk fler i gave, den ligger på finn: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11054790&sid=xz2bac4Ou0s597760&WT.svl=Link den er god og varm, det går også an å ta av fronten og da er den fin som underlag/"madrass" bare ring!
lifa og Eline Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Anbefaler Odenwalder, den med bamsen inni. genial i dreamybaggen. Den er lang men i dun slik at man bare dytter den nederste delen inn i pozsen nederst. Vi har den og fikk i beg. av februar og det gikk flott i baggen. Vinteren som var ble den brukt i sportsdelen og vi kommer også til å bruke den nå til vinteren igjen. Praktisk ettersom den "vokser" med barnet til det er 3-5 år. står litt forskjellig noen steder 3 mens jeg ahr lest 5 også. Vi har forøvrig Dreamybagg til salgs kr. 500,00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå