Gå til innhold

hodet har festet seg allerede..

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som har fått den beskjeden hos jm? vi har termin 7 november, og hun synes det var tidlig i og med at jeg er 2. gangsfødene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til JM imorra, så er veldig spent på hvordan babyen ligger, tror hun har hode ned, men om det har festet seg har jeg ikke peilig på. Skal bli spennende å høre hva JM finner ut:)

Skrevet

Jeg har termin 4/11, og skal til jordmor til fredag. Vesla har ligget i seteleie i maaaange uker nå (siden slutten av juni/begynnelsen av juli) så jeg håper at hun i det minste har snudd liiiitt på seg.

Nå er det egentlig vanlig at hodet fester seg? Og gjør det noe hvis det har festet seg hos deg allerede nå? Betyr det kanskje at fødselen ikke er så langt unna?

Skrevet

Dette er jeg visst helt idiot på, men hvordan sjekker jordmor at hodet er festet? Er det vanlig å sjekke det hos oss novembermammaer nå?

Skrevet

Legen kjente på magen og sa at hodet var her....dvs. langt nede, i bekkenet...mente han at det var festet da? Dette må noen svare på, og om det betyr at en snart føder!

Skrevet

jm har kjent at hodet har ligget nedover i flere uker, men denne gangen kunne hun ikke rikke på det, og det var derfor festet. hun skjekker det utvendig, ved og prøve og bevege det med hennende..

Skrevet

min har ligget med hodet ned en stund, men kjente sist søndag at han byttet stilling. hele magen rørte på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...