Gå til innhold

skikkelig deppa i dag....men skal tenke positivt fra i morra!

Anbefalte innlegg

eggene mine var 7 og 8 delt, altså på det stadiet de skulle vært i går.... Legen ville ikke gi meg store forhåpninger, men sa at det selvfølgelig er håp og at eggene bare er litt trege....

Jeg derimot har mistet troen. Var opprinnelig veldig positiv til dette forsøket, tenkte at alle gode ting er tre....men nå er jeg bare superlei meg.

Så i kveld skal jeg slikke sår, også skal jeg prøve meg på positive tanker fra i morra.

Andre som har satt inn i dag eller???

Fortsetter under...

Nå tror jeg de snakker om forskjellige innsettingsdager...

Naturlig nok er eggene forskjellig delt om de er satt inn på dag 2,3 eller 5 :o)

Tror ikk du skal bekymre deg frk.G

Hilsen

Annonse

Hei!

Jeg er på rugedag 17.

Jeg har tidligere satt inn både 2-delt, 3-delt, og 4-delt, men aldri noen som har vært mer enn 4-delt. Hva som er best er forskjellig fra lege til lege. På Riksen sa de både 6 og 8-delt, men nå i Danmark sa de at 4-delt var perfekt.

Ikke fokuser på hvor mange ganger egget var delt før innsetting, men kos dere med rugetiden.

Til dere som ble forvirret.

Jeg satte tilbake på dag 4. Naturlig nok bør det være litt mer delt enn ved dag 2, men anonimo har selvfølgelig rett. Man bør kose seg i rugetiden uten å bekymre seg så veldig mye..kanskje blir bekymringen helt unødvendig....Hey...se jeg tenker positivt allerede;-)

Klem til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...