Gå til innhold

Noen som vet hvor mye det koster å skifte en viftereim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en ni år gammel Kia? Det trengs visst. Jeg som levde i den lykkelige troa at det var hver 120 000 km, så viser det seg at det var hver 90 000 km. ;o)

*bil-teit, jah*

Skrevet

Viftereim er ikka mange kronene.

Men husker ikke akkurat hvor mye.

Med mindre du blander som jeg ofte har gjort da, og mener egentlig registerreim. Det koster en del mer.

Skrevet

Når vi skiftet på vår golf så kostet dette rundt 7000 tror jeg, da skiftet vi vannpumpe og, for det var visstnok noe som "hang sammen".. (jeg er FRYKTELIG dårlig på sånne bil greier...

Skrevet

Selve registerreima koster ikke mye, men skal du ha bilen på verksted så vet de å ta seg betalt. Broren min bytta reima på bilen min i sommer (VW), og jeg slapp vel unna med 300 kr eller noe sånt. Kjekt å kjenne noen som kan gjøre denslags!

Skrevet

Var det en ny bil? Vår er særdeles lite fancy så det er nok ikke vanskelig å komme til regreima i motoren. Kan jeg aldri tro at det er ihvertfall...

Skrevet

vannpumpa og viftereim hører sammen.. Min sambo sier at en regreim ikke koster masse, under 1000 kr - arbeidet som koster. Så hvis du kjenner noen som har peiling på bil blir det jo enda billigere...

Skrevet

Bilen var vel 5 år tror jeg. og selve greia kostet ikke så mye, tror det var den pumpen som kostet mest. Og selvfølgelig arbeidet.

Skrevet

Jeg kjenner en person som kan slikt, og han bor aaaaalt for langt unna + er magetravel på denne tiden av året. :o( Faen ta mine akademiker og sykepleier/vernepleier/hjelpepleier-venner! Udugelige hele gjengen! ;o)

Skrevet

Vet ikke hva jeg mente med "magetravel"? :D Han er opptatt på eget hold i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...