Gå til innhold

hjelp! er redd jeg nå! noen som kan berolige meg!


mammagull&prinsessa_i_magen

Anbefalte innlegg

tror jeg skal holde meg unna svigers en stund igjen jeg! eller huset ihvertfall! var der en tur idag og alt begynte rolig helt til svogern min kom opp av rommet sitt og begynte å mase om å dra til horten for å se på veteran! og vi skulle bruke vår bil! jeg vil ikke at vi skal kjøpe det for vi er jo i en litt annen fase i livet enn svigerfar som er ferdig med små barn osv! og jeg liker jo å se på veteranbiler jeg også men det var det ikke alle som forsto! hadde jo lyst å være med jeg også men tydeligvis så syns svigerfar at det ble trangt!(syns bilen vår er trang selvom det hadde vært nok seter)dermed problem der!! og andre problem er at svogern min spurte på vegne av svigerfar om det kunne røykes i bilen!! NEI svarte jeg blankt! endelig hans slutta da skal for pokker ingen andre forpeste lukta rundt meg asså!! d

enden på visa var at svogern min skræik til meg at jeg alltid måtte ødelegge for siden jeg sa blankt nei til ditt og datt da ville ikke svigerfar dra og da ødela jeg høydepunktet til svogern min idag som var å dra å se på den veteranbilen!(bluebird)

svogern min ber meg gå ut av huset for der var ikke jeg velkommen! det gjør jeg for blir så innmari lei meg og opprørt!! gråter så halve kunne være nok! kommer bort ved tune kirke så henter min samboer og stesønnen min meg igjen i bilen! håper inderlig ikke at denne episoden resulterer i en ny abort!! redd jeg nå!!

ble ganske stressa og opprørt!!

godt å få fortalt dette til noe! håper du kommer med noen gode ord!! stooor klem cathrine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, at det går ann til svoger da??? Veit du hva, for å slippe sånne ubehageligheter, så ike gå til dine svigers på ei stund. Å det bør samboern (mann) din skjønne......... han bør støtte deg,samme hvor mye det er familien hans....... Nå er faktisk du og deres barn mer i familie.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt gjør man bare ikke, det sier noe om svogeren din. Stå på ditt, man røyker ikke når det er gravide til stede. Jeg mener nå at en ALDRI røyker i bilen eller inne i huset. Folk som kommer til meg respektere dette. Jeg synes du kan fortelle dem hvordan du forholder deg og hvilke regler som gjelder i ditt hus og i din bil. De må gjøre det de mener er rett, men det kan jo bety at du ikke kan komme på besøk så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...