Gå til innhold

Quinny Freestyle eller TFK Joggster Twist???

Anbefalte innlegg

Hei.

Er i tvil, vet ikke hvilken av disse vognene vi skal velge.

Quinny Freestyle 3XL Comfort eller TFK Joggster Twist ??

(venter januarbarn)

Noen som kan anbefale disse vognene?

Hva er prisen i Norge og eventuelt noen som vet prisen

på Happyland i Sverige?

Tusen takk for hjelpen :-)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

TFK er mer stabil og har lite feil i forhold til Quinny. Den har bedre plass også. Liksom "alt" er bedre med TFK framfor Quinny bortsett fra at sportsdelen kan snus på Quinny.

Når det gjelder Happyland er de veldig ustabile med tanke på beholdningen av TFK. Men prisene er klart bedre enn i Norge. Alternativt kan du bestille fra babyjungle.nl. Veldig mange gjør det (meg selv inkludert) og er veldig fornøyde. Både med vogna, service og leveringstid og så klart prisen. Bestilte min (sportsvogn og dypbag og regntrekk) og sparte ca 3000 i forhold til å kjøpe den i Norge.

både bag og sportsdel på Quinny er små og blir fort for korte til barnet.

tfk har både lang bag og sportsdel. kvaliteten på tfk er bedre. det er en vogn du kan ha lenge og bruke mye. mener også at tfk er smalere mellom hjulene og derfor lettere å komme frem med. tfk er også lunere, Quinny har noen rare lufteluker på sidene av kalesjen som ikke kan lukkes. tfk er også stødigere enn Quinny og velter ikke.

Annonse

Jeg Har hatt begge disse vognene og jeg vill gått for TFK Twist uten tvil...

Sant som alle sier at fordelen med Quinny er at sportsdelen kan snus, men ellers liker jeg alt bedre med TFK, pluss at bagen på TFK er større enn Quinny..

Tror Happy land har hatt masse salg på TFK i det siste og er temmelig utplukket om dagen, de bytter levrandør eller noe..

Jeg bestilte fra babyjungle.nl og er kjempe fornøyd!!

Folk er ofte bekymret for åssen det går å reklamere hvis det skulle være noe men dette er ikke noe problem, de er kjempe hjelpsomme!!

Og du sparer masse i forhold til Norge.

Sportsdelen på TFK er mye større og jeg følte at Quinnyen var litt ustabil og dette har jeg ikke opplevd med TFK...

Annbefaler denne på det varmeste...

hei,

prøvde å bestille på babyjungle i går, men det ble noe feil når jeg skulle legge inn visa-kortet. skal prøve igjen i dag. Det jeg lurer på er hva man gjør med moms osv... Hva gjorde du etter mottak? og fikk du vognen på døren ? Skal ha vogn og hard-bag, men er ikke helt sikker på om det ble riktig bag? Går ut ifra at det ble riktig ettersom det ikke stod softbag på noen av alternativene... :)

Synes å huske at jeg også fikk ei feil ved første forsøk, men prøvde en gang til med en gang og da gikk det:)

Fikk en mail noen dager senere om at de ikke fikk igjennom betalingen, så jeg sendte mail om at banken min har godkjent betalingen. Og det viste seg at den første gangen jeg prøvde å bestille ikke gikk gjennom, men den andre hadde gått igjennom så det var ikke noe problem!!

Tenkte å nevne det i tilfelle du får en slik mail:)

Har ganske kort leveringstid når de har varene på lager, ca 1 uke.

Jeg bestilte mine tidlig i august, men fikk ikke bagen inn på lager før i starten av sept og fikk mail forrige helg om at varene var sendt! Så venter de i de nermeste dagene! :)

Synes å huske at noen sa varene ble levert på døra... og at momsen kommer på faktura litt etter det fra tollvesnet.

Tror det er bare et alternativ på bag, så du har nok tenkt på den riktige!!:)

Lykke til!!!:)

Takk 09:24

Men er det sånn at vi ikke betaler moms i Nederland, eller må vi søke om å få den refundert i etterkant? Hvilken farge kjøpte du? Tenkte på Navy vogn og svart bag, men lurer på om det kanskje blir dumt. Kanskje best med begge i enten Navy eller Sort... ?

Det ble litt sånn surr med visa kortet hos meg å, men det er fordi banken har innført det sånn at man må godkjenne med bankid brikken i banken min vært fall og da hender det at det låser seg...

Jeg hentet vognen selv jeg i Lier, men det var bare fordi jeg skulle kjøre forbi der uansett..

De ringer som regel og sier i fra at nå ligger den på lager og spør når de kan komme å levere den;)

Du får et sendings nummer som gjør at du kan følge med på den hele tiden hvor pakken er;)

Når jeg så at min lå i Lier på en fredag og at det ikke kunne kjøre ut før mandag så dro jeg selv hihi...

Momsen kommer på regning ja:)

hei!

vi har vært litt i samme dilemma, men har nå valgt tfk på tross av at setet ikke er vendbart. vi kjøpte vogn med bag og regntrekk på happyland i går for 4900,- har også hørt rykter om at de bytter leverandør eller slutter med tfk. de kunne hvertfall ikke bestille den og holde av for oss senere. jeg har inntrykk av at det er mye enklere og litt billigere å kjøpe den der enn på nett, så hvis dere bor i nærheten av svinesund hadde jeg dratt og kjøpt den nå, selv om babyen ikke kommer før i januar. det gjør ikke vår heller;)

lykke til!

Vi har bestilt TFK fra babyjungle og er supefornøyd. Momsen får man på egen regning fra norske tollvesenet tror jeg!

Sparte masse penger, og fikk vogna 5 dager etter at vi fikk mail om at den var sendt. Så kunne jeg spore den på nettet, på dpd.com med pakkenr, og så ringte tollpost npr den var i oslo, og avtale levering! fikk den på døra. Veldig super-greit! Ser utrolig bra ut, og nå er det bare 3 uker til vi forhåpentligvis får en liten gutt også!! :)

Annonse

Jeg opplever ett annet problem: Jeg bestilte TFK fra babyjungle, og betalte med visakortet mitt. Gikk inn på nettbak etterpå for jeg skulle sjekke hvor mye det ble totalt med kursen, for jeg skulle overføre det beløpet fra en annen konto. Så at vognen kostet kr 5162 siden det hadde blitt trukket det fra brukskontoen min, så jeg overførte den summen igjen fra sparekontoen min. Vel alt vel så langt. Dagene kom å gikk og jeg handlet ting og tang og sjekket saldoen min igjen og den var på det som skulle være der, minus vognkjøp. Vel for 1 uke siden skulle jeg sjekke saldoen min igjen og der var det som skulle stå der + hva vognen kostet!!! Jeg hadde fått tilbake pengene for vogna, og jeg har vognen her i morgen! Det må jeg si er ett godt kjøp gitt hehe!!

Men uansett regner med at summen foir vogna blir trukket igjen etterhvert, men at det er mulig skjønner jeg ikke siden når jeg nå går på saldoen min å ser på konto opplysningene så står ikke det første trekket der engang som jeg så da jeg sjekket rett etter jeg hadde bestilt :-)

Quinny'en kommer på tilbud på BarnasHus til tirsdag

- pris kr. 3.600,- Dette er kjempepris.

(Ordinær pris er kr. 5.400,-)

Jeg kjenner flere som har denne vognen og de er alle fornøyde.

Her får man mye for pengene, vendbart sete, håndbrems, fjæring på alle hjulene, justerbart håndtak, ryggen kan legges helt ned og liten vekt. (14 kg)

I tillegg har denne vunnet BestiTest i Foreldre og Barn + Tv2 hjelper deg.

Jeg tror jeg skal gå for dette tilbudet!

Flere?

Det er fordeler og ulemper med alle vogner, men jeg kan ikke komme på noen ulemper med Quinny Freestyle.

Jeg er kjempefornøyd med denne vognen,har ikke hatt noe problemer med min i det hele tatt.

Vogner er solid og stabil med lufthjul og håndbrems. Den har vendbart sete med fast monterte seler. Håndtak, rygg og fotbrett er regulerbart.

Vognen er meget god å trille og lett å legge sammen.

Kan anbefales :))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...