crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 tuppa mi er 4 månder nå, og jeg har hele tiden slitt med utdrivingsrefleksen Det må sies at jeg har brukt ammeskjold siden 4 dager etter fødselen da vesla ikke tar puppen riktig og lager blodtrøske etter 20 sekunder uten:( Amming tar veeldig lang tid, og jeg er konstant sår, selv med skjold. hva kan jeg gjøre for å få melka til å strømme? når jeg pumper går det 30 minutte å få ut 60 ml på en pupp (lenge siden jeg har pumpa nå da...) det drypper bare såvidt.... lekker kun littegran når jeg ammer den ene puppen aldri ellers...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Det finnes en sånn nesespray... husker ikke hva den heter, men fåes på resept. Den øker visstnok utdrivingsrefleksen... Skal forsøke det selv:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Skjoldene er nok en stor årsak til at du er lit mer tungmelka...Har du fåtthjelp til å kobel skikelig, siden det blir sår så fort?? Nesespray hjelper ganske godt, stresser du derimot virker det mindre bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå