Gå til innhold

noen med termin rundt den 27.april??


susemor666

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja!!!!!!det blir spennende:)) Jeg har bursdag 2.mai, så tenk om jeg går over tiden?:))))). Jeg venter nr 2 jeg da. 1.mann er 8 1/2, å han gleder seg sååå til å bli storebror...........

 

Har du, huldermor, fått noen mage enda????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har den 24,25 eller 26..er visst ingen av terminkalkulatorene som får bestemt seg;) legen mente den 24 og jordmor den 26. Men herregud det spiller da ingen rolle...en dag fra eller til,ungen kommer når den kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, barnet kommer da det sjøl vil:)) er det noen som har fått mage alt??? Jeg har bare en sånn oppblåst fæl mage:((

 

Gleder meg til det blir gravid mage:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig er terminen 29 april. Skal snart på ul, så vi får se om jeg har så styr på min eggløsning som det jeg selv tror...

Rakk nemlig ikke å få tilbake mens igjen etter en MA i juli, så dette er veldig gledelig!

Storebror er snart 7 år, så han gleder seg veldig !

Spennende tider dette her... Håper det går bra for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har termin 27. april!

Venter nr. 2, har en jente på snart 2 fra før.

Oppblåst mage ja... føler at buksene begynner å bli litt trange allerede! Jeg var ganske stor sist - tipper jeg blir DIGER denne gangen...

 

Spennende tider (o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei susemor! Jeg har ikke fått noe mage enda, håper at det drøyer litt med det :-)

 

Men med andremann kom magen fort, regner vel med at det ikke blir så lenge til.

 

Jeg fikk førstemann på bursdagen min, 9.mai - det var kjempekoselig! Andremann kom to dager etter pappaens bursdag, så det klaffet nesten der også:-)

 

Du får krysse fingrene for at det blir overtid på deg da susemor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Har ikke fått bekreftet termin ennå, men i følge mine beregninger så skal det ligge rundt den 27/4. Spennende, det er vår første. Gleder oss veldig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldermor

 

Ja, det hadde vært kjeme gøy!!! To på samme dag:))

 

Men til alle andre innpå her, noen som veit når sånn ca "gravidmagen" skal begynne å synes?? Jeg veit det er forskjelllig fra sv.skap til sv.skap, men jeg kan mene å huske den kom så tidlig med 1.mann. Han er forresten snart 9 år og skal bli storebror........ Å kan tro han gleder seg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...