Gå til innhold

HELT UTROLIG, MEN SANT!!! JEG ER GRAVID :o)

Anbefalte innlegg

Det har ikke helt gått opp for oss dette...

... men 10 tester kan ikke vise feil :o) I dag er jeg på rugedag 17. Tenk at vi endelig skulle få oppleve dette!

All ære til Nordica, ass. laser hatching og ekstra tilskudd som erstatning for Crinone gel og Progestan-kapsler!!!

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye! Jeg var også hos Nordica. Satte inn 2 blastocyst, assisted hatching og spindelmikroskop - men det gikk dessverre ikke for meg denne gangen heller. Hvor mange forsøk hadde du før Nordica? Hva var det tilskuddet du fikk?

Hei Tinna :o)

Vi hadde innsetting samme dag vi. Før dette forsøket på Nordica hadde vi tre mislykkede på Riksen. Jeg tålte ikke Crinone eller Progestan, men fikk ikke noe alternativ. Dr. Lindenberg sa at jeg skulle ta tre ekstra 1/2 sprøyter med hcg. Derav sen testing.

Hurraaaaaaaaaa :o) Nå håper jeg Dr. L har vært like flink med meg.

Har dessverre ikke mye håp, men skal teste i morgen.

Jeg liker Nordica veldig godt. Tror de er veldig flinke. Det er dejlig å være norsk i Danmark :o)

Annonse

Hurra, hurra, gratulerer så masse og lykke til på ferden. Det var på tide med gode nyheter nå syns jeg, er en stund siden sist. Må holde håpet oppe....

Det er ikke bare deilig å være norsk i Danmark, det er tydeligvis deilige ting som skjer når man kommer hjem derfra også. ;)

Så flott!

Jøsses - så morsomt da. Kanskje jeg så deg? Var der kl. 11.30 - når var du? Hadde en akupunkturtime rett før også...

Sa de noe på Riksen om hvorfor det ikke lyktes? Jeg brukte Ullevål og jeg fikk aldri noe oppfølging i ettertid. Dette var greit hos Nordica. Pratet med Lindenberg på tlf etter svaret - og det var godt å høre at han fortsatt mener det er håp. Jeg ba ham være 100% ærlig.Mulig jeg drar igang igjen på nyåret....

Hei. Har to neg søsken-forsøk bak meg. Ser du har brukt noe annet enn Crinone og Progestan - hva er det bu har brukt, hvor lenge og hvordan? Har alddri hørt om det du skriver om.

Tenkte om det finnes et alternativ til disse metodene er det jo verdt å både vite om, og å prøve det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...