Gå til innhold

HELT UTROLIG, MEN SANT!!! JEG ER GRAVID :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke helt gått opp for oss dette...

... men 10 tester kan ikke vise feil :o) I dag er jeg på rugedag 17. Tenk at vi endelig skulle få oppleve dette!

All ære til Nordica, ass. laser hatching og ekstra tilskudd som erstatning for Crinone gel og Progestan-kapsler!!!

Fortsetter under...

Skrevet

GRATULERE KJEMPE MYE ! jeg er også gravid ,3 dager lenger enn du:-)

Skrevet

Gratulerer så masse begge to!!! Hærlig å høre at det lykkes for noen. Det gir håp for alle oss andre!!

Lykke til!

Skrevet

GRATULERER TIL DEG OGSÅ :o)

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer !

Dette var virkelig en glad nyhet på en

ellers så regntung høstdag :o)

Lykke til videre!

Skrevet

Anonimo,

Så godt å høre at det gikk bra denne gangen! GRATULERER!

Ta godt vare på deg selv og spiren(e)!

Klem,

Annonse

Skrevet

ÅÅÅ så heerliig! Gratulerer så masse!!!

Skrevet

Så godt å se at noen endelig lykkes her inne!

Gratulerer så mye!!

Skrevet

Gratulerer så masse til dere - godt å se at det lykkes for noen, det gir håp til oss andre :-)

Klem

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskningene!

Og ikke minst all støtten i denne tiden :o)

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg var også hos Nordica. Satte inn 2 blastocyst, assisted hatching og spindelmikroskop - men det gikk dessverre ikke for meg denne gangen heller. Hvor mange forsøk hadde du før Nordica? Hva var det tilskuddet du fikk?

Skrevet

Hei Tinna :o)

Vi hadde innsetting samme dag vi. Før dette forsøket på Nordica hadde vi tre mislykkede på Riksen. Jeg tålte ikke Crinone eller Progestan, men fikk ikke noe alternativ. Dr. Lindenberg sa at jeg skulle ta tre ekstra 1/2 sprøyter med hcg. Derav sen testing.

Skrevet

Hurraaaaaaaaaa :o) Nå håper jeg Dr. L har vært like flink med meg.

Har dessverre ikke mye håp, men skal teste i morgen.

Jeg liker Nordica veldig godt. Tror de er veldig flinke. Det er dejlig å være norsk i Danmark :o)

Annonse

Skrevet

Hurra, hurra, gratulerer så masse og lykke til på ferden. Det var på tide med gode nyheter nå syns jeg, er en stund siden sist. Må holde håpet oppe....

Det er ikke bare deilig å være norsk i Danmark, det er tydeligvis deilige ting som skjer når man kommer hjem derfra også. ;)

Så flott!

Skrevet

Gratulerer så mye , det var velfortjent !!

- Og takk for det du skrev i det andre innlegget =0)

Skrevet

Hurra for dere!!! :.-) Deilig med sånne positive input på forumet her. Nyt hver dag!

Skrevet

GRATULERE SÅ MYE!!!! Nyt denne fantastiske tiden, kos deg masse med din lille spire:)

Skrevet

Ojojojoj!! Så stilig!

Gratulerer såååå masse til dere begge to!!!

Kos dere så masse med de voksende magene begge to!!

Klem fra

Skrevet

Jøsses - så morsomt da. Kanskje jeg så deg? Var der kl. 11.30 - når var du? Hadde en akupunkturtime rett før også...

Sa de noe på Riksen om hvorfor det ikke lyktes? Jeg brukte Ullevål og jeg fikk aldri noe oppfølging i ettertid. Dette var greit hos Nordica. Pratet med Lindenberg på tlf etter svaret - og det var godt å høre at han fortsatt mener det er håp. Jeg ba ham være 100% ærlig.Mulig jeg drar igang igjen på nyåret....

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!!!

Det er en fantastisk følelse å stå der med testen i hånda, ikke sant?

Håper at den lille spiren holder seg der lenge og at du kan få oppleve et flott svangerskap!

Skrevet

Jeg stiller meg i rekken av gratulasjoner. Gratulerer så mye og lykke til, til dere begge:)

Skrevet

Hei. Har to neg søsken-forsøk bak meg. Ser du har brukt noe annet enn Crinone og Progestan - hva er det bu har brukt, hvor lenge og hvordan? Har alddri hørt om det du skriver om.

Tenkte om det finnes et alternativ til disse metodene er det jo verdt å både vite om, og å prøve det...

Skrevet

Gratulerer så mye Anonimo, dette var gøy. Kos deg med graviditeten.

Skrevet

Sender deg en hilsen her ogs - GRATULERE sååååååååå mye!

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse, det er så velfortjent! Endelig kommer det litt gode nyheter her inne, var på tide.

Kos deg masse!!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...