Gå til innhold

Barnehagestart gikk kjempe fint.

Anbefalte innlegg

Virkert veldig bra. Han krabbet rundt for å undersøke alt mulig, og det tok ikke lange stunden før han var trygg på primærkontakten sin. Så nå er skuldrene mine litt mer senket. Vi skal være med i morgen og, så skal magnuspappan hente/bringe resten av uken (han er hjemme). Så først neste uke skal jeg til pers :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10272740-barnehagestart-gikk-kjempe-fint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig da! :-) Er så mye lettere for dere når dere ser han trives. Sov han der i dag? Gikk det greit? Her er T i gang med 3. uka. Han trives veldig godt, men har ikke så lett for å sove der. Jeg er godt fornøyd med bhg, eneste er at jeg ikke helt liker at han kryper så mye rundt ute, er så redd det blir kaldt for han. I dag plaskregna det feks, men han krøp rundt og vottene var søkkvåte. Jaja, han synes det er så gøy, så jeg må bare lukke øynene og håpe han snart føler seg trygg nok på gåinga sånn at han får det til ute og.

Så bra at det gikk så fint da. Godt når det går så bra. Her har det også gått veldig fint. Men hun har vært mye syk da. Vi snakket med de forrige uke da, fordi hun satt ute i vanlig bukse og uten lue i sandkassa, ganske kaldt når hun bare sitter stille da, ikke rart hun ble syk syntes jeg. Så nå har de begynt å hatt på henne stillongs og regnbukse når hun er ute, da blir hun i hvertfall ikke så kald i baken.

Lykke til med videre barnehagetilvenning, går nok fint

Ja alt blir så mye lettere når man ser at dæm trives dær=) Hær går alt fortsatt kjæmpebra. har bare smile hele dagen. men merka på han at han kunne bli litt mere suttratte en vanlig når vi kom hjæm. sikkert sliten etter alle nye inntrykk. åsså er han litt mere mammadalt di dagan han har vært i barnehagen. =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...