Gå til innhold

blodansamling ved fostersekk...?håper på masse svar!!!!!


prins220506prinsesse260408

Anbefalte innlegg

hei!var i dag på tidlig ultralyd,p.g.a litt slimete blod etter sex,bare i 1 dag..var i følge legen 6 uker og noen dager,trodde selv at jeg var 7 + 3,hun sa ingenting om hjertet slo,men hun sa at d var blodansamling ved fostersekken,og at dette kunne være begynnelsen på en sa..hadde en sa i mai,var ca 6 uker på vei da også..fikk ny time om en uke.

noen som har erfaring med blodansamling ved fostersekk??og hvordan har d gått???

takk for eventuelle svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

 

Selv har jeg en blodsekk i livmor, litt unna spira. har blødd i 4 uker, og det går fortsatt bra med meg. legen sa jeg hadde sa for 2 uker siden, men det stemte over hodet ikke. håper det kan være en trøst for deg. kan gå bra. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

var til ul 5+1 pga blødninger.Hadde også blod i livmora.Hun kunne ikke se noe spesielt så tidlig men det kunne være en abort.Nå skal det sies at jeg har spotta/blødd siden 21 aug(mensdato) og blør enda, skal på ul igjen i morra.Tok forøvrig en hcg prøve samme dagen og den var høy og fin,så det kan jo gå bra likevel.

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg var til ultralyd første gang når jeg var ca 7 uker på vei på grunn av slim med noe blod ( hadde en sa for 10 uker siden), alt så bra ut med babyen. Fikk en liten blødning for en uke siden- uke 8, ultralyd samme dag og babyen hadde det fremdeles bra. Hadde vokst fra 11 til 17 mm på en uke og hjerte slo. Jeg ble sykemeldt i en uke og fikk beskjed om å ta det helt med ro. D har jeg gjort og ting virker til å gå veldig bra, er nå i uke 9.

Gynokologen min sa, at det noen ganger oppstod en blodansamling rundt livmoren og det kunne føre til blødninger. Det skal hvisnok være forskjell på nytt og gammelt blod, jeg hadde litt brun utflod når jeg tisset. Ønsker deg lykke til og håper det går bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...